veelquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef LostFormat het volgende:
En over hoeveel druiven hebben we het hier?
dat is waar de paradox komt kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef remlof het volgende:
Hoe kunnen druiven aan een tros nu geen steeltjes hebben?![]()
Ducttape.quote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef remlof het volgende:
Hoe kunnen druiven aan een tros nu geen steeltjes hebben?![]()
Ik zou het proberen op een Frans forum,quote:Op maandag 12 december 2005 00:21 schreef Classics het volgende:
niemand ervaring hiermee dus?
dit zijn van die dingen die je zelf gedaan moet hebben om ze te begrijpenquote:Op maandag 12 december 2005 00:39 schreef Aventura het volgende:
Posts eens een foto, want ik zie dit totaal niet voor me. Of nee, ik daag jullie uit om dit tafereel in Paint uit te beelden. Help deze oude SEX-mod 's.
Een tros druiven in m'n muts steken lijkt mij nou niet bepaald een ultiem erotische belevenisquote:Op maandag 12 december 2005 00:50 schreef Classics het volgende:
[..]
dit zijn van die dingen die je zelf gedaan moet hebben om ze te begrijpen![]()
En als koosnaampje noemen jullie elkaar druifje?quote:Op maandag 12 december 2005 00:50 schreef Classics het volgende:
dit zijn van die dingen die je zelf gedaan moet hebben om ze te begrijpen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:59 schreef Tommeh het volgende:
Zijn dit nou pitloze of niet?
Oja :
Dildo met zuignap-ervaring?
voor de mensen die geen druiven hebben ofzo![]()
Ijsklontjes ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 00:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een tros druiven in m'n muts steken lijkt mij nou niet bepaald een ultiem erotische belevenis![]()
mag ik mijn druif in jou mossel stoppen?quote:
ey respect jij jongen respectquote:Op maandag 12 december 2005 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
mag ik mijn druif in jou mossel stoppen?
eerlijk gezegt begrijp ik het niet helemaalquote:Op maandag 12 december 2005 01:28 schreef Classics het volgende:
[..]
ey respect jij jongen respect
ze heeft zwaar gevaarlijke familie
als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
ik hoop voor je dat dat zo blijftquote:Op maandag 12 december 2005 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
eerlijk gezegt begrijp ik het niet helemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |