Rokr -> Itunes GSM.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Newb het volgende:
Rokr, heb ik wat gemist?Ik heb een V3 Razr, als je geïnteresseerd bent, denk ik er even over na.
Wat voor een staat verkeerd het dingetje?
edit: Ik heb even gelezen, en ehm, nee bedankt. Ik heb geen interesse. Wel wil ik nog even weten wat een Rokr is. :p
um tja, ik hoor het welquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef af het volgende:
Ik heb hier een c500+512 mb kaart, simlock vrij met bon maar ik zit te twijfelen, voordelen zijn dat het symbian is (werkt het met mijn iBook) maar ik luister mp3's en 7610 heeft mono via headset..., :S
Dat zou ik doen! Met die Advanced!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Skankingrudi het volgende:
ik wil em wel ruilen voor c500 (met 16mb geheugen ..) maar wél windows mobile 5 en simlock vrij...
evt kan je dr ook nog een gameboy advanced bijkrijge
dat kloptquote:Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef Skankingrudi het volgende:
het was te proberen... :-)
ik heb kpn, gaat dus nie werken?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:30 schreef KeessieX het volgende:
[..]
een 7230...
[afbeelding]
Zit een recente software update op![]()
Damn zo goedkoop, wist ik ook niet, ik heb em gekregen bij abo...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef ID-Tweak het volgende:
laatmaar, hij kost nieuw 59 euro bij pda shop, geen bluetooth, geen camera, lomp, groot, moeilijk te bedienentoch bedankt voor t aanbod, je staat vrij om een bedrag te bieden boven de 140 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |