Dat is Xenon verlichting, en ik heb daar ook een gruwelijke hekel aan. Voor de automobilist die het gebruikt is het wel prettiger omdat het licht echt 'wit' is, maar voor tegemoetkomende automobilisten is het erg vervelend. Ook heb ik een hekel aan mensen die mistlampen voeren terwijl er helemaal geen mist isquote:Op zondag 11 december 2005 23:47 schreef LXIV het volgende:
De laatste jaren word ik op de snelweg steeds vaker verblind door extreem felle koplampen. Vooral wanneer er nauwelijks straatverlichting is en bij slecht weer is dit zeer irritant.
Sommige auto's hebben van die blauw-achtige verlichting. Wanneer ze achter je rijden wordt je via je achteruitkijkspiegel en zijspiegels zo verblind dat je nauwelijks nog voor je kunt kijken.
Dit kan toch levensgevaarlijk zijn? Is er geen wet in NL die bepaald hoeveel licht iemand mag voeren? Sommige lampen zijn wel 3x feller als andere!
Je kunt je ook ergeren aan hondepoep bijvoorbeeld. Maar als dat onder je schoen komtquote:
Als je frontaal op een tegenligger botst kunnen ze je er meestal ook nog wel met een stokje vanaf schrapen hoorquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt je ook ergeren aan hondepoep bijvoorbeeld. Maar als dat onder je schoen komtkun je het er tenminste nog met een stokje vanaf schrapen.. Wanneer je frontaal op een tegenligger botst is dat andere koek..
Deze felle koplampen zijn echter levensgevaarlijk!
Waarom doet de politie hier niets tegen dan?
quote:Op maandag 12 december 2005 00:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je frontaal op een tegenligger botst kunnen ze je er meestal ook nog wel met een stokje vanaf schrapen hoor![]()
Maar deze Kamper schreef ook:quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef Camplo het volgende:
Xenon lichten!!!!![]()
Last van? Ga op de vluchtstrook staan in je lada en doe je oogjes dicht. Of neem een taxi.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef Camplo het volgende:
Vanochtend dus in me krantenwijk. Moest nog 10 huizen ofzo, rijd ik van nummer 114 weg, langs zo'n boom tegen een neger aan![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar deze Kamper schreef ook:
[..]
In wat voor sportauto doe jij je krantenwijk dan, pauper
![]()
Maar ik weet het goed gemaakt hoor... Zal je met nieuwjaar een tientje geven.. Dan wél iedere ochtend voor 7 uur de telegraaf in de bus hoor!! kun je voor je rijbewijs gaan sparen![]()
Oh ja.quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef The_Mavericks het volgende:
mijn vader heeft ze ook op zijn SUV handig om een weiland te verlichten![]()
dat is nou een echte: mijn-vaderrrrrrrr-heeft-een-suv-dus-nu-ben-ik-stoer-reactiequote:Op maandag 12 december 2005 09:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh ja.
"Kom pa, we gaan gezellig een weiland verlichten!"
- "Nu je het zegt zoon! Tof! Gelukkig heb ik felle lichten op mijn auto, uuuhmm, SUV!"
Ik dacht dat die sportauto een fiets was...quote:Op maandag 12 december 2005 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar deze Kamper schreef ook:
[..]
In wat voor sportauto doe jij je krantenwijk dan, pauper
![]()
Maar ik weet het goed gemaakt hoor... Zal je met nieuwjaar een tientje geven.. Dan wél iedere ochtend voor 7 uur de telegraaf in de bus hoor!! kun je voor je rijbewijs gaan sparen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |