we hebben hier nu alle smakenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, maar hij gaat niet naar Ghana, maar naar Nigeria.
Ja, dat kan. Ze hebben natuurlijk e-norm veel draad nodig gehad om dat e-norme naaldgat weer te dichtenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
misschien zijn het wel heel veel hechtingen voor een vèèl te kleine pleister, dan kan het wel...
Dat zouden wij nooit doen met a.s.-emigrantjes van de tijdelijke soortquote:Op woensdag 14 december 2005 01:21 schreef static het volgende:
Ja, hallo, neem me even en de meeling.
Sodeju! En dat was de prik in zn buikquote:Op woensdag 14 december 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg net een foto doorgestuurd van static zijn prikje:
[afbeelding]
Niet leuk, Paul. Kun je die weghalen svp? Je weet dat ik letterlijk *bibber* van dat soort pictures?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg net een foto doorgestuurd van static zijn prikje:
-knip-
Ik heb hem voor je achter een linkje gezet, lieverd.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:25 schreef static het volgende:
Niet leuk, Paul. Kun je die weghalen svp? Je weet dat ik letterlijk *bibber* van dat soort pictures?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:32 schreef ElisaB het volgende:
Speciaal voor Stettik
[afbeelding]
Nu, mét pleister
quote:Op woensdag 14 december 2005 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of ik er vanavond ben, dus ik zwaai nu alvast maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |