Ja, zo zwart-wit kun je het ook stellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Nigeria gaan. Of je niet laten inenten natuurlijk.
Je was dan ook úúren te vroegquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik begin vast weer hoor:
Zo, ik ben vandaag de eerste.
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
Ik ben weer net op tijd om te zwaaien.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik had niet anders verwacht golfert!
Volgens mij kunnen we nog een dag of wat doorzwaaien voordat stettik het landje hier verlaat.quote:
In elk geval nog 12 dagenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Volgens mij kunnen we nog een dag of wat doorzwaaien voordat stettik het landje hier verlaat.
Mooie symbolische datum heeft ie uitgezocht. 2e Kerstdag om te vertrekken. Zitten wij heerlijk uit te buiken van al het wildgebraad gaat hij naar een 3e wereld-land om daar yams te eten.quote:
Komt ie daar burpend de grens over; hoe empatischquote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Mooie symbolische datum heeft ie uitgezocht. 2e Kerstdag om te vertrekken. Zitten wij heerlijk uit te buiken van al het wildgebraad gaat hij naar een 3e wereld-land om daar yams te eten.
Hallo?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef ElisaB het volgende:
Overigens is dat zwaaien wel goed voor mn postaantallen
Peuter maar los hoor. Als je arm mee-loskomt, dan even terug naar het hospital!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Kan ik die kutpleisters nou eindelijk eens van mijn arm afwurmen?
Mietje!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Voelt net of ik twee armen aan stokje heb.
Very hoowmoow-likequote:Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
Mietje!
Pleisters laten opplakken na een prikje.
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderen![]()
Nee mopje, éérst de pleister, dan pas de hechtingen. Je kan de hechtingen er toch helemaal niet uithalen als de pleister er nog op zitquote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderen![]()
niet echt, hij komt gewoon een bakkie koffie bij me drinken...quote:
Stetsatéquote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Voelt net of ik twee armen aan stokje heb.
Bijna hetzelfde, maar hij gaat niet naar Ghana, maar naar Nigeria.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
niet echt, hij komt gewoon een bakkie koffie bij me drinken...
tja, ik woon in de bijlmer![]()
misschien zijn het wel heel veel hechtingen voor een vèèl te kleine pleister, dan kan het wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, éérst de pleister, dan pas de hechtingen. Je kan de hechtingen er toch helemaal niet uithalen als de pleister er nog op zit
Mallerd
Volgens velen gesitueerd in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
....
Oh ja...hij gaat dus voor een half jaar naar Lagos, Nigeria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |