Ik wil naast jou zittenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef laffer het volgende:
ja static, wat ga je voor ons koken...
konijn, kalkoen of iets anders, we hebben honger![]()
Ja, dat valt me natuurlijk wel weer even tegen, wijffie.quote:
Ik zou toch tegenover jou gaan zitten en dan zou ik makkelijk uittrekbare schoenen aandoen en dan.... nou ja, je weet welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat valt me natuurlijk wel weer even tegen, wijffie.
Ik zal mijn 'bioscoop-broek' voor de gelegenheid dan maar aantrekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou toch tegenover jou gaan zitten en dan zou ik makkelijk uittrekbare schoenen aandoen en dan.... nou ja, je weet wel
Kijk, je weet het weerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Ik zal mijn 'bioscoop-broek' voor de gelegenheid dan maar aantrekken.![]()
quote:
Nope, een charmante 36 - 37quote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
![]()
Je hebt toch niet maat 43 qua voetjes, he?
Oh je, nog even tussendoor zwaaien naar stettik.
Als dat een voorbode van je cup-maat is, dan is het goed en mag je met je charmante 36-37 friemelen aan mijn charmante maatje 18.quote:
Cupje 36-37quote:Op woensdag 21 december 2005 01:51 schreef golfer het volgende:
Als dat een voorbode van je cup-maat is, dan is het goed en mag je met je charmante 36-37 friemelen aan mijn charmante maatje 18.![]()
Oh ja, nog even zwaaien:
Cupje 36-37 meets maatje 18 cm.quote:
we zwaaien gewoon door tot het vliegtuig een stipje aan de hemel isquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef static het volgende:
Joh, laten we nou maar wachten tot ik mijn visum heb, misschien wordt dat wel tweede week januari ofzo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef static het volgende:
En ja hoor, daar ging ik onderuit tijdens de vaccinaties van vandaag.
Morgen TBC en in januari nog een Hepatitus.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef static het volgende:
En ja hoor, daar ging ik onderuit tijdens de vaccinaties van vandaag.
Morgen TBC en in januari nog een Hepatitus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |