Gaat ze nu wel uitleg over krijgen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef Sjet het volgende:
Waar is iedereen nu?![]()
Ik vraag me nog steeds ff af hoe dat nou zit met dat fototoestel en een foto maken van Lieske![]()
Scherp opgemerktquote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef Bartoli het volgende:
Lijkt me sterk dat die Nokia een flitser heeft?
quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef melke het volgende:
De bewoners denken dat er geen naaktfoto's van hen op het internet staan
Deze openen ging ook moeizaamquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Bartoli het volgende:
op de vraag waar iedereen is sjet kan ik wel antwoord opgeven. Fok is weer traag
Ze hebben al vaker aangegeven, dat als je dicht bij de spiegels staat, je er door heen kan kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef Bartoli het volgende:
wat ik me dus afvroeg. Flugeltje zegt dat die cameraman dus achter de spiegels staat. Maar dan vraag ik op mijn beurt weer af of Lieske dat van binnenuit kan zien? Lijkt me sterk dat die Nokia een flitser heeft?
Je zag aan het embleem dat het een nokia was met ingebouwde camera.quote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef Bartoli het volgende:
wat ik me dus afvroeg. Flugeltje zegt dat die cameraman dus achter de spiegels staat. Maar dan vraag ik op mijn beurt weer af of Lieske dat van binnenuit kan zien? Lijkt me sterk dat die Nokia een flitser heeft?
en dat is lekker kut ik wordt er knetter gek van.quote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Bartoli het volgende:
op de vraag waar iedereen is sjet kan ik wel antwoord opgeven. Fok is weer traag
Ah cool, ik had er ook al last van.... wij allemaal blijkbaarquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Bartoli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |