Zoveel geluk heeft de gemeenschap ook weer niet vrees ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik gok op bonnie sint clair
ow jammerquote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Zoveel geluk heeft de gemeenschap ook weer niet vrees ik.
Wat moet die op de Admiraal de Ruyterweg tussen al die Marocs en Turken??quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Is Holleeder eindelijk de lul?
quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
t zijn Noordafrikanen. Zal wel territoriumdrift zijn.
Omdat het altijd heel gezellige topics blijken te zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 00:48 schreef MouseOver het volgende:
Die liquidaties he.. waarom wil iedereen dat nu ineens? Net kleine kinderen. "Mama, kijk, jantje is geliquideerd, ik wil ook geliquideerd worden". Het lijkt me anders maar pijn doen.
quote:
quote:Man gewond bij liquidatiepoging
Een 42-jarige man is zondagavond in een café aan de Admiraal de Ruijterweg beschoten. De man werd van buiten door een raam onder schot genomen.
Het slachtoffer zat met drie anderen te kaarten, toen plotseling voor het raam een bromfiets met twee man erop stopte. De passagier stapte af en schoot via het raam naar binnen. Daarbij werd een persoon niet-dodelijk geraakt. Het slachtoffer kon na behandeling in een ziekenhuis naar huis.
De schutter en de bestuurder vluchtten en dumpten de bromfiets in de Kostverlorenkade. Ze zijn overgestapt in een donkerkleurige auto.
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=13519
Ze gaan vast nog een keer voor de herkansingquote:Op maandag 12 december 2005 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat hoorde je de laatste tijd niet vaak, dat zo'n aanslag mislukte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |