vandaag is het sowieso niet op tv.. tis namelijk kerst vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zielig![]()
Morgenavond zit ik in de auto, dus mis ik TopGear
Dinsdagavond heb ik een verjaardag, dus mis ik TopGear
Pokke kerstquote:Op zondag 25 december 2005 17:14 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
vandaag is het sowieso niet op tv.. tis namelijk kerst vandaag
Olé!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:57 schreef FoXje het volgende:
Gelukkig keek ik net nog even in de gids, vanavond TG!
kan me ergens best voorstellen dat ze dat ding even laten afkoelen voordat ze een eindrondje doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef Sloper het volgende:
Idd leuke aflevering. Btw meerdere mensen opgevallen dat de Liana met koude motor wegreed in z'n final lap?
pimp car was toch een V6 blok?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Knarf het volgende:
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering.
Waar sloeg die vergelijking met de nieuwe 'pimp' auto en die healey op?
Ik bedoel, die pimp car was volgens mij niet opgevoerd, maar er zaten wel dingen op die hem alleen maar slechter laten presteren (meer gewicht, waarschijnlijk slecht afgestelde schokdempers, enz). En die healey werd gestript van alle onderdelen, waardoor hij juist een stuk lichter werd.
En lacuna seca op de PSP2 en real life, was ook niet erg goed. Volgens mij was de bedoeling om een mooi afscheid van de NSX te maken, maar dat is zo wel mislukt. Er werd wel 'bewezen' dat je op een PSP2 veel meer durft dan in als je echt achter het stuur zit.
het leek inderdaad wel een "left overs" aflevering, zwaktebod zeg maar.. er zijn inderdaad vele betere pimps te vinden qua prestaties, of had er een echte blingbling-mtv-pimp-suv-op-veel-te-grote-velgen neer gezet, dit zag er echt niet uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Knarf het volgende:
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering.
Waar sloeg die vergelijking met de nieuwe 'pimp' auto en die healey op?
Ik bedoel, die pimp car was volgens mij niet opgevoerd, maar er zaten wel dingen op die hem alleen maar slechter laten presteren (meer gewicht, waarschijnlijk slecht afgestelde schokdempers, enz). En die healey werd gestript van alle onderdelen, waardoor hij juist een stuk lichter werd.
En lacuna seca op de PSP2 en real life, was ook niet erg goed. Volgens mij was de bedoeling om een mooi afscheid van de NSX te maken, maar dat is zo wel mislukt. Er werd wel 'bewezen' dat je op een PSP2 veel meer durft dan in als je echt achter het stuur zit.
Damn, 3 keer gelijk (waarvan 1 keer een tik foutquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pimp car was toch een V6 blok?
en PSP2 bestaat nietPS2 of PSP
en het is Laguna Seca
Kan em wel voor je op DVD zettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Door omstandigheden niet kunnen zien
Iemand al een download link? (torrentje ofzo)
En de award uitreiking was wel grappig, verder niet zo spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef zijle het volgende:
Niet echt spannend nee
Het leukste was de intro van Jeremy en Hamster![]()
![]()
idd, toen de skyline in beeld kwam dacht ik dat ze iets bijzonders gingen doen ipv dit suffe racejequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zat ook een skyline bij... En dan zetten ze de healey tegenover een peugeot...
Gewone Honda NSX denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef CybPraetorian het volgende:
Golf R32![]()
![]()
![]()
![]()
David Walliams![]()
![]()
(Kijk eens vaker naar Little Britain zou ik zo zeggen, erg grappig)
leuke aflevering verder, maar dat stukje met Healey en die getunde bak snapte ik niet zo. Wat moet ik daar voor conclusie uittrekken?
en dat stukje van Laguna Secu, ik zal kijken of ik 1.41 kan verbeteren.
heeft iemand gezien in welke versie van de NSX hij reed in het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |