Ja hallo. Top Gear is in de eerste plaats entertainment. Als ik kijk naar een film over een vliegtuigramp zie ik ook dat het vliegtuig in kwestie en het interieur waar alles in gefilmd wordt 2 totaal verschillende types zijn. Storrt mij niet, want het is bijzaak.quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
dit is gewoon een tvp neem ik aan?quote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef Rio het volgende:
qwx
ff downloadenquote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef errorken het volgende:
Wanneer is de heruitzending ?
Deze dinsdag zie ik niets staan op bbc2 ....
Tja schijnbaar maken ze die opnames van die Veyron op de terugweg zoals iemand hier ooit poste. Maar dat lijkt mij sterk dan zou Jeremy die bak helemaal moeten terug rijden. Het is sowieso doorgestoken kaart omdat het entertainment is. Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Leuk bedoeld allemaal die "races" maar moeten we nou echt geloven dat het spannend was ofzo? Het is toch helemaal geen race. Er moet tig keer gestopt worden om vanuit alle hoeken de betreffende auto te filmen als ie voorbijrijdt. Enne.. die cameraploeg heeft zeker ook een Veyron om 'm bij te blijven?
Netzoals de vorige keer met de Clio vs. fiets. Ohoh wat toevallig dat de fiets net de jump maakt als de Clio eronderdoor rijdt.
Iets met kerst enzoquote:Op maandag 12 december 2005 13:32 schreef Rory78 het volgende:
Wat ik even niet snap: Jeremy rondde af met de mededeling pas weer op December 27th terug te zijn, maar dat is een dinsdag.... (?!)
Zoveel afleveringen maken ze niet, dus denk dat het inderdaad een ontzettend tijdrovende klus is. Gewoon paar dagen tot weekje erop uit!quote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe ze die races filmen met die Veyron en dat vliegtuig.quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Zoveel afleveringen maken ze niet, dus denk dat het inderdaad een ontzettend tijdrovende klus is. Gewoon paar dagen tot weekje erop uit!
Dat bedoel ik ook, gewoon doorgestoken kaart. Gewoon de route volgen, op mooie plekken wat mooie plaatjes schieten. Van te voren draaiboek bedenken met grappige gebeurtenissen (tractor bv). En dan de boel aan elkaar flanzen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe ze die races filmen met die Veyron en dat vliegtuig.
Ach, een Veyron of niet met de cameraploeg, uiteindelijk moet Jeremy zich toch aan de snelheidsbeperkingen houden hé.quote:Op maandag 12 december 2005 11:35 schreef stefimke het volgende:
Ze filmen vanuit een blauw busje met de achterklep open.quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef rashudo het volgende:
Ze hebben vast een formule 1 wagen als camera-auto, met de STIG aan het stuur
Even offtopic, maar je hebt een mooie avatarquote:Op maandag 12 december 2005 15:38 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ze filmen vanuit een blauw busje met de achterklep open.
Was een paar afleveringen terug nog in beeld.
Thanks, het zijn er 7, refresh maar eensquote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Even offtopic, maar je hebt een mooie avatars.
Jij dan, met je badpakkenquote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dit is gewoon een tvp neem ik aan?
Je sig trouwens....pvda(ben je bejaard ofzo
)
In Engeland ziet men het net als een overheidstaak om voor "kwaliteitsamusement" los van gelijk welke commerciele belangen te moeten zorgenquote:Op maandag 12 december 2005 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
En hier loopt men te zeuren over teveel entertainment op de publieke omroepen
BBC
Dat klopt niet, denk ik. Tijdens de zonsondergang shots op de snelweg zag je de zon links van de auto. Als ze dus noord/noord-west reden klopt dit dus daadwerkelijk want iedereen weet dat de zon onder gaat in het westenquote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja schijnbaar maken ze die opnames van die Veyron op de terugweg zoals iemand hier ooit poste. Maar dat lijkt mij sterk dan zou Jeremy die bak helemaal moeten terug rijden. Het is sowieso doorgestoken kaart omdat het entertainment is. Maar kan iemand nog uitleggen hoe ze die opnames maken want dat kost een hoop tijd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |