Die 306 had idd een 3.0 V6 24v er in liggen. Best wel ff proppen denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pimp car was toch een V6 blok?
en PSP2 bestaat nietPS2 of PSP
en het is Laguna Seca
kheb geen 2001 NSX in Arcade modequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:13 schreef rashudo het volgende:
Ik heb na 10 rondjes 1.38 gehaald..
zal nog eens proberen, had weinig tijd...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kheb geen 2001 NSX in Arcade mode
1'40"987 in een NSX 1990 (Manual, No aid, SS) lap 6
1'35"805 in een NSX-R 2002 (Manual, No aid, SS) lap 3
edit: NSX 2001 gekocht en 1'37"690, lap 7
je kijkt wel naar de herhaling van afgelopen dinsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef Scalle-- het volgende:
Top Gear is al bezig, blijkbaar plots een uur vroeger...
Geen probleem, die had ik toch gemistquote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
je kijkt wel naar de herhaling van afgelopen dinsdag
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef Brahimov het volgende:
...de 130 met de grond gelijk gemaakt...
Maar zeg eerlijk ... die 1 serie is en blijft een oerlelijke wagenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt JC zich prima toen hij aan het driften was met de 130i, dus dat valt wel mee. Alleen vond hij de R32 beter.
Die BMW kàn gewoon geen slechte auto zijn want BMW maakt geen slechte auto's.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".
Dat eerste klopt ook, maar om daaruit te concluderen dat het wel meevalt met dat met de grond gelijkmaken, vind ik persoonlijk wat, eh, kort door de bocht.
Volgens mij was het punt van Top Gear dat de 130i zinloos is. Als je toch niet achterin kunt zitten en weinig bagageruimte hebt, waarom dan niet voor de Z4 gaan? En als je handling wil, kun je voor de 31.000 pond die de 130i kost ook een Impreza of Evo kopen (vind ik net als de 1 oerlelijk trouwens), die ook wel aardig een bocht door kunnen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die BMW kàn gewoon geen slechte auto zijn want BMW maakt geen slechte auto's.
Ik vinnum oerlelijk maar respect waar respect hoort: BMW's zijn echt "the ultimate driving machines"
Als het mij puur om het rijden ging zou ik voor de BMW gaan. Omdat driften ook leuk is
neequote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk ... die 1 serie is en blijft een oerlelijke wagen
Het ligt er dus aan hoe slecht je de 130i vind. Hij heeft wel z'n nadelen zoals bijv. de prijs. Maar om nou te zeggen dat het ding slecht is... nee. (Gaat hard, ook hard door de bocht, ligt goed op de weg, styling is persoonlijk, dus een auto daarop afkraken is al helemaal geen goed punt. Enige slechte punt waar ik op kan komen is de prijs.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker: "So, the R32 is every bit as good as the 130i is bad".
Dat eerste klopt ook, maar om daaruit te concluderen dat het wel meevalt met dat met de grond gelijkmaken, vind ik persoonlijk wat, eh, kort door de bocht.
en daar hebben ze ook gelijk in ... dus de BMW is wel heel goed op de weg maar niet praktisch en veel te duur.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt van Top Gear dat de 130i zinloos is. Als je toch niet achterin kunt zitten en weinig bagageruimte hebt, waarom dan niet voor de Z4 gaan? En als je handling wil, kun je voor de 31.000 pond die de 130i kost ook een Impreza of Evo kopen (vind ik net als de 1 oerlelijk trouwens), die ook wel aardig een bocht door kunnen.
Slechte punten: Interieurruimte, prijsquote:Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef M5 het volgende:
Het ligt er dus aan hoe slecht je de 130i vind. Hij heeft wel z'n nadelen zoals bijv. de prijs. Maar om nou te zeggen dat het ding slecht is... nee. (Gaat hard, ook hard door de bocht, ligt goed op de weg, styling is persoonlijk, dus een auto daarop afkraken is al helemaal geen goed punt. Enige slechte punt waar ik op kan komen is de prijs.
Invloed rijk is net zoveel als dat jij je er van aantrekt. Ik trek me totaal niets aan van Top Gear als het over inhoud gaat, het is gewoon amusement, met soms wat serieuze puntjes. En idd niet objectief.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Slechte punten: Interieurruimte, prijs
Feit: Golf was sneller over het circuit
Conclusie van Top Gear: Golf is betere auto, Z4 is betere BMW-keuze. 130i is dus overbodig.
Overigens is Top Gear één en al persoonlijke mening, namelijk die van Clarkson. Probleem -voor de autofabrikanten- is dat het programma enorm invloedrijk is. En daarom denk ik dat BMW niet blij was met deze vergelijkstest.
I'm signing off.
Van wanneer is dat? Welk seizoen+aflevering?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij trouwens net opviel. Ik zat net nog eens de "race" naar Monte-Carlo, de allereerste topgear race dus , te bekijken. En daar maakten ze toen nog gebruik van een laptop-computer die May en hamster bijhadden om in "real-time" te tonen waar beide "teams" zich op bepaalde momenten bevonden. dat hebben we eigenlijk in geen enkele race daarna nog terug gezien ...
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij trouwens net opviel. Ik zat net nog eens de "race" naar Monte-Carlo, de allereerste topgear race dus , te bekijken. En daar maakten ze toen nog gebruik van een laptop-computer die May en hamster bijhadden om in "real-time" te tonen waar beide "teams" zich op bepaalde momenten bevonden. dat hebben we eigenlijk in geen enkele race daarna nog terug gezien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?
Hoe denk je dat het zit met die opnames van langsrijdende auto, opnames auto van buiten?Ik denk dat ze die mooie shots op de terugweg maken, net zoals ze bij die race met de SLR deden; alle shots op de afsluitdijk waren gemaakt op de terugweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een boek.
Ik denk eerlijk gezegt dat het altijd een draaiboek is, waarbij het stramien altijd het zelfde is, Eerst ligt Jeremy voor, dan halen ze hem steeds meer in en op het laatst wint tegen alle verwachtingen in Jeremy toch en red de auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:47 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die mooie shots op de terugweg maken, net zoals ze bij die race met de SLR deden; alle shots op de afsluitdijk waren gemaakt op de terugweg.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, hoe denk jij dat die race wordt gedaan?
Hoe denk je dat het zit met die opnames van langsrijdende auto, opnames auto van buiten?Dat bedoel ik dus ook, als ik die race bekijk en vergelijk met de volgende heb ik het idee dat het toen nog wat "minder gemaakte" TV was dan bij de huidige races. Je krijgt zelfs op een gegeven moment nog de klok van het station in Nice in beeld waardoor je zelfs ziet hoe laat het op dat moment is ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zo zie je oa dat Jeremy de ferry van 10h 's morgens nam, en dat de 2 op het einde in Nice de trein van 22h en nog iets nemen naar Monte Carlo. In een kleine 12h met de auto van eht noorden van Frankrijk naar Monte Carlo , dat moet dus inderdaad perfect lukken. Als we dan even snel opzoeken wanneer je met de eerste Eurostar en TGV van na 10h in Londen uiteindelijk in Nice komt dan zie je dat dit 22h35 is. Dat soort details hebben we dus inderdaad nooit meer gezien nadien.
Maar die opnames van buitenaf die kun je dus perfect maken door nog eens een crew, een dagje langs het gereden parcours met die wagen te sturen hé. Daar hebben ze echt wel het budget voor daar ...
[ Bericht 13% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 03-01-2006 13:14:04 ]Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
de herhaling was zondag hé. De reeks is afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sloper het volgende:
Vanavond om 21u toch weer de herhaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |