Jullie halen er toch ook steeds andere dingen bij.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef ART het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier nu toch niet over het al dan niet terecht hebben van dat geld, maar over het agressieve gehalte van dat moment?
![]()
He Henk, ik schreef hierboven al dat ik live het voorval had gezien. En in dit geval hebben ze de boel redelijk integraal uitgezonden kan ik mij herinneren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu ben je zo goed aan het posten de hele tijd en dan schrijf je ineens dat je de tv-utzending gelooft![]()
Ook dit is maar een deel van het totale gebeuren, maar ik hou erover op. Ik heb hier mijn mening al duidelijk laten weten.quote:Op zondag 11 december 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
Even om het geheugen op te frissen van het geldincident met Roel, je kan hier precies het stukje terugzien, het is uitgebreider als wat er werd uitgezonden
quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
Hier nog even speciaal voor jou een foto van mijn huisdieren![]()
[afbeelding]
Hopelijk kun je ze nu wel zien?
En daarmee wil je zeggen wat?quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar![]()
Jaaaaaahhhhh!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
Hier nog even speciaal voor jou een foto van mijn huisdieren![]()
[afbeelding]
Hopelijk kun je ze nu wel zien?
Tuurlijk had het een begin en een eind, maar dit was wel het belangrijkste moment iigquote:Op zondag 11 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ook dit is maar een deel van het totale gebeuren, maar ik hou erover op. Ik heb hier mijn mening al duidelijk laten weten.![]()
Dat doe ik lieffiequote:Op zondag 11 december 2005 21:11 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik bedoel: oordeel over wat er gebeurd is en niet 'what if'![]()
Jij wil wel heeeeeel graag dat Roel agressief is.quote:Op zondag 11 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ook dit is maar een deel van het totale gebeuren, maar ik hou erover op. Ik heb hier mijn mening al duidelijk laten weten.![]()
Ik deel gewoon jouw meningquote:
ik ben van mening dat zonder die camera's het één en ander wel gesneuveld wasquote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Manu82 het volgende:
Heb net dat filmpje nog even gekeen en volgens mij zijn er wel mensen die ergere dingen doen dan hij heeft gedaan nadat hij 10000 euro was kwijtgeraakt doordat iemand in zijn spullen zit... En ja Rob moest hem kalmeren, maar hij wilde alleen 200 keer overal tegenaan trappen en dat zou ik in zijn geval misschien ook wel doen
Het is inderdaad helemaal niksquote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar zit werkelijk helemaal niets![]()
[afbeelding]
In een lege hal, geen huis en zonder bewoners?quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben van mening dat zonder die camera's het één en ander wel gesneuveld was
ja, tuurlijk, maar volgens mij zouden heel veel mensen in dat geval ergens hun agressie op moeten uiten...quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben van mening dat zonder die camera's het één en ander wel gesneuveld was
Ik vind het werkelijk schandalig hoe die regie zichzelf in alle bochten wringt om de piemels buiten beeld te houden terwijl de dames vaak in vol ornaat in beeld staan..........quote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar zit werkelijk helemaal niets![]()
[afbeelding]
We hadden het over de uitingsvorm en dat was bij Roel zijn agressie. We hadden het niet over de aanleidingquote:Op zondag 11 december 2005 21:14 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, dan is het raar dat je je een voorval van 2 a 3 minuten als een kwartier herinnert...
En ik vind het raar dat je dan niet zijn paniek herkent en alleen zijn (vermeende) agressiviteit isoleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |