abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32999686
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Dan had Hummie maatregelen moeten nemen en de bewoners meer moeten activeren i.p.v. te rantsoeneren.
Opdracht niet gehaalt, dag rantsoen, volgende dag weer een opdracht
Kreeg ze denk een beetje te laat in de gaten en toen waren de leukste mensen al weg.
  zondag 11 december 2005 @ 21:52:39 #252
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32999711
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Joost is echt heel erg lief

Ja hoor. Niks mis mee. Alhoewel ik hem graag zou willen meemaken buiten het huis. Nouja eigenlijk niet want ik voel me niet op m'n gemak bij figuren als Joost. Wat ik bedoel is, ik vraag me af hoe hij werkelijk is, zonder de camera's in z'n buurt. Op de een of andere manier denk ik dat hij de grootste acteur in het huis is, maar ik kan er ook volledig naast zitten.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32999718
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kreeg ze denk een beetje te laat in de gaten en toen waren de leukste mensen al weg.
dan was hun plan van aanpak, concept of script wat ze bedacht hebben niet goed doordacht. En hebben ze dingen over het hoofd gezien bij het uitdenken van dit programma
  zondag 11 december 2005 @ 21:54:03 #254
1464 ART
FOK!member
pi_32999755
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Dat van het gemekker ben ik het wel met je eens.
Voor de rest vind het best grappig dat Roel, ongeacht hoe hij zich in het huis opstelt, wordt afgestraft.
Als hij stoer en druk doet is hij de de agressieve macho waar je maar bang van wordt.
Als hij klef doet, is hij het hondje en de nepkraker.
Als hij op de bank hangt is hij de eikel die maar niks doet.
Wat dat betreft heeft Ingrid het wel getroffen. Zij is erin gekomen als de nietszeggende Duimelot en wat zij ook doet...het kan alleen nog maar meevallen. Daarom gaat zij het uiteindelijk ook wel redden en het in de finale opnemen tegen Joost, die lieve teddybeer.
Misschien is het hele probleem van Roel inderdaad zijn reputatie. Dan verdien je het om uitgekotst te worden, wat je ook doet.
Dat lijkt inderdaad de truc van deze BB: je zo 'grijs' en meegaand mogelijk gedragen.
Nathalie, Ingrid, Lieske. Ze accomoderen vooral. Joost springt er nog enigszins uit, doordat hij continu de lolbroek uit wil hangen. Roel is de enige die ook zijn 'negatieve' kanten openlijk toont.

Toch vind ik deze opzet interessanter dan die battle-toestand. BB is wat mij betreft een psychologisch en sociologisch spel, waarin het draait om de interactie tussen mensen. De opdrachten, de mindfucks, de geheime missies dienen om die interactie te testen en te prikkelen. Prima concept.

Alleen jammer dat ze de mensen die met hun geplooide karakter ook werkelijk gestalte geven aan die interactie eruit hebben gehaald. Waardoor je met een zootje teflon blijft zitten.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32999778
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Dan had Hummie maatregelen moeten nemen en de bewoners meer moeten activeren i.p.v. te rantsoeneren.
Opdracht niet gehaalt, dag rantsoen, volgende dag weer een opdracht
En de muntjesdouche weer terug moeten laten installeren. En weer zelf in eieren en groentes voorzien dmv de kippen en de moestuin.
Wat hardere opdrachten, bloed, zweet en tranen om opdrachten te halen, dat wil ik zien.
Echte discussies zijn er ook nauwelijks geweest, zijn allemaal al vanaf dag de confrontatie uit de weg gegaan.
Dit hele gebeuren was eigenlijk ook veels te luxe opgezet om echt hard te kunnen worden (lijkt eerder op rijke gedeelte uit eerder genoemde arm-rijk BB). Hebben het daar beter en luxer als menigeen thuis. Jammer

Dan werd het ook nog de BB van de geheimen genoemd, welke geheimen in godsnaam
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32999782
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Misschien is het hele probleem van Roel inderdaad zijn reputatie.
Nee das te makkelijk. Maar ook als dat een grote faktor bij Roel is, dan is het toch ook net weer spannend om daar gaten in te zien vallen. En dan bedoel ik niet leedvermaak, maar dat het mooi is om te zien hoe hij daarmee toch worstelt. Het feit dat ie bijvoorbeeld toch waardering voor joost heeft gekregen betekend toch dat hij een ontwikkeling doormaakt. Geen groots drama, maar toch...
pi_32999790
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dan was hun plan van aanpak, concept of script wat ze bedacht hebben niet goed doordacht. En hebben ze dingen over het hoofd gezien bij het uitdenken van dit programma
Dat weet ik wel zeker,er had veel meer ingezeten.
Hopen dat ze bij BB6 ervan hebben geleerd.
pi_32999828
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja hoor. Niks mis mee. Alhoewel ik hem graag zou willen meemaken buiten het huis. Nouja eigenlijk niet want ik voel me niet op m'n gemak bij figuren als Joost. Wat ik bedoel is, ik vraag me af hoe hij werkelijk is, zonder de camera's in z'n buurt. Op de een of andere manier denk ik dat hij de grootste acteur in het huis is, maar ik kan er ook volledig naast zitten.
Zo,n gevoel heb ik ook al
Soms vind ik hem harstikke leuk maar andere keren denk ik weer je speelt toneel.
pi_32999838
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze de mensen die met hun geplooide karakter ook werkelijk gestalte geven aan die interactie eruit hebben gehaald. Waardoor je met een zootje teflon blijft zitten.

Quote van de avond Art
pi_32999918
quote:

[..]

Dat lijkt inderdaad de truc van deze BB: je zo 'grijs' en meegaand mogelijk gedragen.
Nathalie, Ingrid, Lieske. Ze accomoderen vooral. Joost springt er nog enigszins uit, doordat hij continu de lolbroek uit wil hangen. Roel is de enige die ook zijn 'negatieve' kanten openlijk toont.

Toch vind ik deze opzet interessanter dan die battle-toestand. BB is wat mij betreft een psychologisch en sociologisch spel, waarin het draait om de interactie tussen mensen. De opdrachten, de mindfucks, de geheime missies dienen om die interactie te testen en te prikkelen. Prima concept.

Wie hadden er volgens jullie nog in moeten zitten.
  zondag 11 december 2005 @ 21:58:55 #261
1464 ART
FOK!member
pi_32999929
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef cuall het volgende:

[..]

Quote van de avond Art
Dank.
  zondag 11 december 2005 @ 21:59:02 #262
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32999930
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker,er had veel meer ingezeten.
Hopen dat ze bij BB6 ervan hebben geleerd.
Als er überhaupt al een BB6 komt, zou me verbazen als die volgend jaar komt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32999939
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Bart
Onderschriftloos
pi_32999950
  zondag 11 december 2005 @ 21:59:50 #265
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32999962
quote:

[..]

Ik kan hierop maar reageren met 1 smiley uit het lijstje op fok en dat is:

Kan jij de BB-Log niet voor je rekening nemen voortaan? Ik neem aan dat er ook een BB-6 aankomt
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32999964
quote:
Prima concept.
Misschien moeten ze dit forum maar eens teruglezen, en dan de mensen die hier hard hebben zitten roepen "als ik erin had gezeten dan had ik" uitkiezen voor een volgen de BB.
Dan gaan we die Fok! BB diehards even afbranden hoe goed ze het wel doen
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 11 december 2005 @ 22:00:02 #267
1464 ART
FOK!member
pi_32999965
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Met Tanja, Linda, Dido en Chantal er nog in, was de onderlinge spanning een stuk hoger geweest. En het psychologische spel dus veel intenser.
pi_33000008
Roel moet zijn zender checken.
pi_33000012
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef melke het volgende:

[..]

Bart
Die heeft al de hoofdprijs
pi_33000026
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb hoop, misschien horen we dat in de finale
pi_33000087
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef ART het volgende:

[..]

Met Tanja, Linda, Dido en Chantal er nog in, was de onderlinge spanning een stuk hoger geweest. En het psychologische spel dus veel intenser.
Zou eerder zeggen Tanja, Linda, Rob en Chantal.
Dido vond ik vrij weinig toevoegen.. Sterker nog, hoop echt dat de oude Roel zich weer laat zien nu Dido weg is. Die voegt dan meer toe als samen met Dido, dat geklef de hele dag door voegde nou niet echt veel toe IMO.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zondag 11 december 2005 @ 22:02:51 #272
1464 ART
FOK!member
pi_33000093
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik kan hierop maar reageren met 1 smiley uit het lijstje op fok en dat is:

Kan jij de BB-Log niet voor je rekening nemen voortaan? Ik neem aan dat er ook een BB-6 aankomt
Hihi, op een ander forum is al ooit een column-project gedaan, waar ik ook aan meedeed.
Dank voor het compliment, maar ik weet niet of ik voor nog een editie van BB ga vallen.
pi_33000100
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dit forum maar eens teruglezen, en dan de mensen die hier hard hebben zitten roepen " als ik erin had gezeten dan had ik" uitkiezen voor een volgen de BB.
Dan gaan we die Fok! BB diehards even afbranden hoet goed ze het wel doen
Och toen met Priscilla, bleek ook niks van uit te komen. Hier op Fok leek ze fel, maar dat kwam niet uit de verf hoor
  zondag 11 december 2005 @ 22:03:27 #274
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33000120
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

De geheime missies word er mee bedoeld
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 11 december 2005 @ 22:03:30 #275
1464 ART
FOK!member
pi_33000123
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen Tanja, Linda, Rob en Chantal.
Dido vond ik vrij weinig toevoegen.. Sterker nog, hoop echt dat de oude Roel zich weer laat zien nu Dido weg is. Die voegt dan meer toe als samen met Dido, dat geklef de hele dag door voegde nou niet echt veel toe IMO.
De groepjes van de afgelopen weken draaiden om Dido.Voor of tegen.
pi_33000128
pi_33000132
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Het zou wel een hoop verklaren..... Want ik kan me eerlijk gezegd ook echt niet voorstellen dat hij en Brenda echt een setje zijn
Misschien is dat dan wel het grote geheim van BB?

En kan best zijn dat Hummeke er te laat achter is gekomen dat het de verkeerde kant op ging, maar dan had ze inderdaad nog wel in kunnen grijpen. Die muntjes-douche vind ik een heel goed idee
Maar nee, in plaats daarvan krijgen ze en zonnebank
Ze kan ze toch gewoon weer een opdracht geven?
pi_33000134
Joost weer eens alleen in z'n boxer.. Alsof we daar op zitten wachten
Onderschriftloos
  zondag 11 december 2005 @ 22:03:52 #279
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33000135
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Nee das te makkelijk. Maar ook als dat een grote faktor bij Roel is, dan is het toch ook net weer spannend om daar gaten in te zien vallen. En dan bedoel ik niet leedvermaak, maar dat het mooi is om te zien hoe hij daarmee toch worstelt. Het feit dat ie bijvoorbeeld toch waardering voor joost heeft gekregen betekend toch dat hij een ontwikkeling doormaakt. Geen groots drama, maar toch...
Mee eensch!
Maar wordt hij volgens jou niet juíst afgestraft op zijn ontwikkeling?
pi_33000179
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Och toen met Priscilla, bleek ook niks van uit te komen. Hier op Fok leek ze fel, maar dat kwam niet uit de verf hoor
Daarom ze hebben allemaal een grote bek maar als het erop aankomt blijkt het allemaal opgeblazen lucht te zijn
pi_33000182
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef ART het volgende:

[..]

Ja dat ben ik wel met je eens. Maar BB had er ook zelf meer sturing aan kunnen geven door meer opdrachten en sancties.
pi_33000253
pi_33000293
Leuke opdracht. Stallen maken of heel veel stalletjes!
Onderschriftloos
  zondag 11 december 2005 @ 22:07:44 #284
1464 ART
FOK!member
pi_33000297
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja dat ben ik wel met je eens. Maar BB had er ook zelf meer sturing aan kunnen geven door meer opdrachten en sancties.
Het is absoluut zo dat Hummie 'a hopeless romantic' is. Bij Roel. Bij Joost. En dan gaat ze door de knieen.
Ook met die hond van Ingrid. Ingrid heeft het moeilijk? Hup, hond erin.
Hummie doet alsof ze een harde tante is, maar ze kan niet tegen verdriet bij haar kindertjes.
pi_33000312
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Ze word lekker bruin
pi_33000345
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef ART het volgende:

[..]

Het is absoluut zo dat Hummie 'a hopeless romantic' is. Bij Roel. Bij Joost. En dan gaat ze door de knieen.
Ook met die hond van Ingrid. Ingrid heeft het moeilijk? Hup, hond erin.
Hummie doet alsof ze een harde tante is, maar ze kan niet tegen verdriet bij haar kindertjes.
Ik denk dat je gelijk heb, ze is gewoon weekhartig
  zondag 11 december 2005 @ 22:09:33 #287
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33000358
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Sjet het volgende:

[..]

Het zou wel een hoop verklaren..... Want ik kan me eerlijk gezegd ook echt niet voorstellen dat hij en Brenda echt een setje zijn
[..]
Nou, ik woon in Nijmegen en hij helaas ook. Ik kan hem dus evt. gaan stalken zogauw hij weer terug is in mijn (!) stad. We zullen gauw alles te weten komen
pi_33000393
pi_33000424
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:08 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze word lekker bruin
Misschien dat ze daarom nu weer witte kleren draagt?
Ik vind het jammer, zie liever een wat natuurlijker teint.
pi_33000444
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_33000460
Er probeerde een cameraman met een nokia een foto van lieske te maken.
pi_33000504
hahahahahah roel kom eens op fok kijken dan zie je het

-edit- laat maar zitten heb dat van de cameraman met nokia blijkbaar gemist
pi_33000518
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
Echt asociaal! Lieske schrok er wel van
Onderschriftloos
  zondag 11 december 2005 @ 22:14:22 #294
1464 ART
FOK!member
pi_33000535
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
Haha. Dan doen ze dat vast ook, wanneer ze aan het douchen is. Cappen op de eerste rang.
pi_33000594
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef melke het volgende:

[..]

Echt asociaal! Lieske schrok er wel van
Het lijkt mij iets voor een staande voet ontslag.
Zelfs ik zou net niet in mijn hoofd halen om dit te doen.
pi_33000636
De regie is anti lieske daar laten ze laatste paar dagen geen seconden bloot meer van zien.
Ingrid en Nath is geen probleem let maar op straks.
pi_33000639
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:

[..]

Als Hummie dit gezien heeft is er nu stress achter de schermen
Onderschriftloos
pi_33000651
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:

[..]

maar waar moet die cameraman dan gestaan hebben met zijn nokia . In de badkamer heb je toch alleen maar de camera's hangen
  zondag 11 december 2005 @ 22:18:54 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33000665
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

maar waar moet die cameraman dan gestaan hebben met zijn nokia . In de badkamer heb je toch alleen maar de camera's hangen
Achter de spiegel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33000692
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Nou, ik woon in Nijmegen en hij helaas ook. Ik kan hem dus evt. gaan stalken zogauw hij weer terug is in mijn (!) stad. We zullen gauw alles te weten komen
Afgesproken!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')