Ik hoop het zo.......quote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dus echt dat Lieske eruit gaat! Roel en NatteLie zullen stemmen krijgen van de Dido stemmers!!!
Ik denk Roel meer dan Naatquote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dus echt dat Lieske eruit gaat! Roel en NatteLie zullen stemmen krijgen van de Dido stemmers!!!
Make my day!quote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef Pijlemans het volgende:
Ach, ja, god, echt, ach, ja, in godsnaam, ach,echt, ja, relatief, ach ja, weet je, relatief,
nou echt, god, ja, god, ja, weet je, etc...............
En dit zijn dan nog de minst irritante woorden die Lieske met ons heeft willen
delen tijdens deze BB![]()
Mooi van buiten, maar van binnen?![]()
Denk het niet nee. Als je favoriet eruit is stop je gewoon met stemmen. Daarbij had Dido maar een paar stemmen, weet niet of je daar wat mee opschietquote:Op zondag 11 december 2005 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Mijn dochter, (die nooit naar BB kijkt) was hier toen BB op tv was en noemde Roel een eng driftig onvolwassen pubertje.quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef redhair het volgende:
[..]
Roeltje is een agressieve zeurderige verwende kleuter.![]()
![]()
![]()
![]()
Je naam zegt al genoegquote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef Snaptnix het volgende:
Lieske![]()
![]()
![]()
Lieske blijft gewoon, Lieske is super, Lieske is top, maar Lieske gaat niet winnen![]()
Even de tegenstand erin gooien![]()
Ik ook. En zo jaloers als de pest, bah.quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn dochter, (die nooit naar BB kijkt) was hier toen BB op tv was en noemde Roel een eng driftig onvolwassen pubertje.![]()
Ik was het helemaal met haar eens![]()
Joost heeft vandaaf 3,5 jaar verkering met zijn Brenda...quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn dochter, (die nooit naar BB kijkt) was hier toen BB op tv was en noemde Roel een eng driftig onvolwassen pubertje.![]()
Makkelijk he, in 1 keer een mening hebben?quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaanquote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
dan zijn jullie qua agressiviteit niks gewend. Dat van Roel valt echt nog wel mee itt wat ik vaker gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |