Als ik een auto win, dan verkoop ik ze gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Supra van Vic (#13) is vetZiet er mooi uit dus
mja hebben ze allemaal nodig (auto's met achterwiel aandrijving)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Supra heeft echt traction control nodig.
Lang leve de Evoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
mja hebben ze allemaal nodig (auto's met achterwiel aandrijving)![]()
dus dan maar weer terug naar goeie ouwe GT4 om Nür laptimes te zettenquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
en toch he, ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben er wel op uitgekeken.
dus begin je minpuntjes te verzamelen
- tuning een stuk minder diep/leuk, ik bedoel tuurlijk het had geen zin dat je een stereo in je kofferbak kon leggen, maar het was wel leuk, of lekker pielen met andere spiegels, koplampen of achterlampen.
- als je eenmaal de carrier hebt uitgespeeld trekken die challenges mij niet echt meer.
- veel van hetzelfde
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee challenge nr 35 37 en 39 zijn fijn wil je zeggenen ga niet zeggen dat je +10sec over hebt
![]()
Ik zit dan meer bij volgende punten te denken:quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
en toch he, ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben er wel op uitgekeken.
dus begin je minpuntjes te verzamelen
- tuning een stuk minder diep/leuk, ik bedoel tuurlijk het had geen zin dat je een stereo in je kofferbak kon leggen, maar het was wel leuk, of lekker pielen met andere spiegels, koplampen of achterlampen.
- als je eenmaal de carrier hebt uitgespeeld trekken die challenges mij niet echt meer.
- veel van hetzelfde
Dat is inderdaad cool gedaan dat als je met 1 klapband nog kan doorrijdenquote:Op maandag 19 december 2005 00:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Was humor.. ik reed laatst door een spikestrip en toch kon ik doorrijden zij het met nog maar een max van 200 km/u ipv dik 300![]()
ff linkje waarin je ziet dat het linkerbandje slap is en de auto uit zijn element hangt![]()
http://xs.to/xs.php?f=kapotteband.JPG&h=xs60&d=05511
quote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad cool gedaan dat als je met 1 klapband nog kan doorrijden. Heb eens mijn linker voor- en achterband kapot laten gaan, en kon ook nog steeds rijden
Whehehe. Ik ga nu naar BL#9 toequote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]girlpower
![]()
ja en dan nog de milestone halen als dat vlammetje op 5 staat dit is nl na de milestone challenge te halen gheghe.
Trouwens erg vermakelijk het geazicht van een knul van 14 jaar die helemala verbaasd is dat een zwanger dame ook need for speed speelt![]()
zo mara weer eens wat races proberen te halen.. om de nummer 2 te verslaan![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ga nu naar BL#9 toeDit is nu mijn tweede keer dat ik heb ga uitspelen
.
En ben jij zwanger?
Dat je geen 14 bent, dat snap ikquote:Op maandag 19 december 2005 01:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jah 39 weken![]()
Darkmanta heb hem uitgespeelt die zit nu op 91 % ofsow ik zit zelf nu op ongveer 70% en ben de races en milestones ana het halen om de no 2 te verslaan.
Nog geen enkele auto impounded da vind ik dan wel stoerben in totaal 11 keer busted ofsow
![]()
k ben zelf geen 14 he![]()
Ben je zo'n prutser, dan?quote:Op maandag 19 december 2005 01:57 schreef Deadre het volgende:
Van wie mag ik zijn save bestanden gebruiken?
Ik wil rijden in een geil bakkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |