Het is wel een grote "Challenge"quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ben net begonnen aan de challenges, maar dan moet je weer in die gare langszame auto's gaan rijden, dat is dan weer minder
nee challenge nr 35 37 en 39 zijn fijn wil je zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ben net begonnen aan de challenges, maar dan moet je weer in die gare langszame auto's gaan rijden, dat is dan weer minder
Die moet ik nog rijden, maar je hoort het van me......quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee challenge nr 35 37 en 39 zijn fijn wil je zeggenen ga niet zeggen dat je +10sec over hebt
![]()
ik vond ze nog aardig tegenvallen uiteindelijk gehaald met steeds minder dan 1 sec over, ben nu trouwens bij 44quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat toch niet?
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik vond ze nog aardig tegenvallen uiteindelijk gehaald met steeds minder dan 1 sec over, ben nu trouwens bij 44
Ik heb hem maar heb alleen nog maar Carreer mode gedaan. En m'n PSP staat op slaapstand met GTA constant (saven is om te huilen in GTAquote:
nos gebruiken??? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom kan je wel nos gebruiken als je naar rechts stuurt en niet als je naar links stuurt?
Dit viel me al op bij NFSU 2, maar toen dacht ik dat het een bug was, maar nu in MW is dat ook zo.
Dus waarom is dit zo?
Huh?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom kan je wel nos gebruiken als je naar rechts stuurt en niet als je naar links stuurt?
Dit viel me al op bij NFSU 2, maar toen dacht ik dat het een bug was, maar nu in MW is dat ook zo.
Dus waarom is dit zo?
Bij mij doet hij het ook beide kanten opquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:46 schreef babba het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb ze allebij uitgespeeld, en het is me nog nooit opgevallen. Ik ga het ff testen
Edit: Werkt bij mij perfect, zal idd aan het toetsenbord liggen
Oke, coolquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:44 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik heb hem maar heb alleen nog maar Carreer mode gedaan. En m'n PSP staat op slaapstand met GTA constant (saven is om te huilen in GTA) dus ik kan het ook niet zo ff checken. Misschien morgen dat ik het even voor je doe
.
Je kan het beste een auto met veel grip gebruiken... Ik heb ze zelf met de Evo gedaan... Ging prima.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef janrad het volgende:
Ik ben al een tijd bezig om de mijlpalen voor de nr 4 op de blacklist te halen maar dat is knap lastig. Overal cops en ze sluiten je van alle kanten in. Gaat voorlopig nog niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |