lol. Dat heb ik nou nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik had gisteren bij een blokkade op de weg een helicopter erbij staan, ik kon hem alleen niet rammen omdat er een spikestrip achter lag. Hij ging ook niet weg toen ik er vlakbij ging staan, hij was dus zo te rammen.
Ik heb er een screenshot van, ik zal kijken of ik hem kan uploaden als ik weer thuis ben.
Lijkt me bij Cross dan weer vrij sterk. Want die krijg je alleen in heat 5 en je kan in je career ook niet hoger dan dat. Maar het leukste is als hij omver wordt gebeukt door een copper.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt het af van je heat? Want als je auto's kapot maakt scheelt het ook in welke heat je zit.
De handling van die BMW is inderdaad om te huilen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:17 schreef Dacide het volgende:
Zo, hehe... gister in bedje razor verslagen..
Vandaag kan ik me storten op het evaden/brug zoeken nadat je razor veslagen hebt.
Wat rijdt die BMW toch kut he... man man man.
Wil je hem ff tunen omdat ride height enzo te hoog staat... KAN JE NIKS TUNEN..
wat een softbak
Linkje van een makkelijke plek om te uploaden? Dus niet registreren bij voorkeurquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
lol. Dat heb ik nou nog nooit gezien
http://xs.toquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Linkje van een makkelijke plek om te uploaden? Dus niet registreren bij voorkeur
Iemand?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef devv05 het volgende:
Iemand die de PSP versie al (gespeelt) heeft? Ben benieuwd naar die Tuner Takedown mode. Is dat wat? Hoeveel politieauto's kun je eigenlijk uit kiezen of maar 1tje?
Ik heb het zelf nog niet gehad, wel een screenshot gezien in de GoT-versie van dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
lol. Dat heb ik nou nog nooit gezien
1 |
Hij doet het,quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef Xtr3mE het volgende:
2e link pakken voor de forums
Nee, dit was gewoon toeren om mijn laatste milestone te halen, en welke heat zou ik niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef Xtr3mE het volgende:
vandaar die heli dus, dit was een heat 6 neem ik aan (na razor) ?
Nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef Backhander het volgende:
Hoe kun je in de niet career mode Free Ride doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |