abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33104851
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef CittaR het volgende:
als je cross sloopt krijg je ook gelijk 100000 bounty
Of 300.000
pi_33105529
precies, 300.000 af en toe ook wel, weet niet echt waaraan dat ligt verder...

ow ja, heb nu career uitgespeeld (99% maar echt alles gedaan, behalve rap sheet, dus daar ligt het vast aan) en alle challenges gedaan (die met die heavy suv's was nog best makkelijk van de black edition ) maar krijg je nog iets extra's als je ook overal op 1 staat in de rap sheet?

want ik heb nu al alle bonus auto's volgens mij...of tsja, iig 28...plus dan die Castrol Ford GT die je krijgt door even wat in te typen
Jack does it in real time...
pi_33105866
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:31 schreef DeeBee het volgende:
precies, 300.000 af en toe ook wel, weet niet echt waaraan dat ligt verder...

ow ja, heb nu career uitgespeeld (99% maar echt alles gedaan, behalve rap sheet, dus daar ligt het vast aan) en alle challenges gedaan (die met die heavy suv's was nog best makkelijk van de black edition ) maar krijg je nog iets extra's als je ook overal op 1 staat in de rap sheet?

want ik heb nu al alle bonus auto's volgens mij...of tsja, iig 28...plus dan die Castrol Ford GT die je krijgt door even wat in te typen
cheater
Heb je die andere American Muscle nog niet
pi_33106200
kon je die castrol bak dan ook op een andere manier winnen? want dacht dat dat niet mogelijk was, als ik geweten wat hoe dan had ik het wel gedaan

en welke American Muscle...die Camaro? Corvette C6.R?
pi_33107003
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef DeeBee het volgende:
kon je die castrol bak dan ook op een andere manier winnen? want dacht dat dat niet mogelijk was, als ik geweten wat hoe dan had ik het wel gedaan

en welke American Muscle...die Camaro? Corvette C6.R?
Allemaal kan je winnen hè Waarom voegen ze het anders toe
En ja, die Corvette bedoelde ik
pi_33107363
Castrol Syntec Ford GT

die kan je echt nergens winnen, zelfs in alle walkthroughs staat dat het een bonuscar is...net zoals de burgerking challenge die je ook niet kan unlocken door iets te winnen, maar door codetje in te typen

maar ja, ik ga gewoon wel proberen die rap sheet nog uit te spelen, staat tof als je overal gewoon 100% hebt gehaald

Mercedes-Benz SL65 AMG (Unlocked by beating challenge 68... so just the
complete challenge mode excluding the Black Edition challenge)

Corvette C6.R (Unlocked by getting 100% game complete)

Porsche 911 GT2 (Unlocked by completing every event in the Challenge
Series)

Chevrolet Camaro SS (Unlocked by beating the Black Edition challenge)

die heb ik wel al allemaal gehaald ook wel toffe auto's allemaal...die Corvette C6.R gaat best wel hard nog beste stock car ongeveer
pi_33107892
en nog maar weer een keer GRRRRRR!@@@@@@#
Ben 2e op de blacklist, haal ik net mijn laatste milestone (door het doorbreken van een blokkade) blijf ik bij diezelfde blokkade achter een kapotte auto hangen waardoor ik gebust werd!
Kan ik WEER opnieuw beginnen.
pi_33107962
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Castrol Syntec Ford GT

die kan je echt nergens winnen, zelfs in alle walkthroughs staat dat het een bonuscar is...net zoals de burgerking challenge die je ook niet kan unlocken door iets te winnen, maar door codetje in te typen

maar ja, ik ga gewoon wel proberen die rap sheet nog uit te spelen, staat tof als je overal gewoon 100% hebt gehaald

Mercedes-Benz SL65 AMG (Unlocked by beating challenge 68... so just the
complete challenge mode excluding the Black Edition challenge)

Corvette C6.R (Unlocked by getting 100% game complete)

Porsche 911 GT2 (Unlocked by completing every event in the Challenge
Series)

Chevrolet Camaro SS (Unlocked by beating the Black Edition challenge)

die heb ik wel al allemaal gehaald ook wel toffe auto's allemaal...die Corvette C6.R gaat best wel hard nog beste stock car ongeveer
Waarom kreeg ik die Burger King race wel te zien nadat ik het spel 100% heb uitgespeeld?
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:56 schreef dapluiz het volgende:
en nog maar weer een keer GRRRRRR!@@@@@@#
Ben 2e op de blacklist, haal ik net mijn laatste milestone (door het doorbreken van een blokkade) blijf ik bij diezelfde blokkade achter een kapotte auto hangen waardoor ik gebust werd!
Kan ik WEER opnieuw beginnen.
Trainer downloaden waardoor je niet meer gebust wordt?
pi_33108204
genaaid... ik zat weer ff voor de fun te crossen, heat 5 zoals gewoon, ik rijd door een pursuit breaker voor wat puntjes... en daarna zie ik me auto zo over een spikestrip rijden, waar ik nix aan kon doen omdat de computer nog rijdt een stuk na zo'n pursuit breaker.... flink genaaid dus...
pi_33108410
xbox
en AAAAAAAAAAAARGGGHHH!!!!!
WEER me miletones gehaalt, ben ik bezig met ontsnappen krijg ik weer zon K** *%@*$ %@#* #@* #@*%*@#% *@# %*# spiketrip voor me banden
  donderdag 15 december 2005 @ 20:41:24 #136
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_33112699
Net begonnen met het spel
Best tof Heb nu die Golf GTI van Sonny (Blacklist 15) gewonnen (bij toeval het goede vakje gekozen, wist niet wat de bedoeling was )
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_33113019
Zow, uitgespeelt
Moest een paar keer opnieuw beginnen (ja beetje vals gespeelt door te kijken hoe ik het beste kon rijden op ign) en eerste keer bij die brug gewoon te lage snelheid, knalde ik zo tegen de overkant aan ipv er te landen
Maargoed 2e keer (wist de route inmiddels uit me hoofd) relaxt erheen gereden en in 1x de brug over
Sta pas op 79% maar ik heb me portie wel ff gehad, ff weer tijd voor andere games
pi_33117101
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Net begonnen met het spel
Best tof Heb nu die Golf GTI van Sonny (Blacklist 15) gewonnen (bij toeval het goede vakje gekozen, wist niet wat de bedoeling was )
Je gaat toch niet zeggen dat jij daar nu in rijdt hè
pi_33121821
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

10 seconden in Heat level 1 ja

Heat level 7 is net wat anders. Misschien wel 4 minuten
ik weet niet welke versie jij speelt maar ook in heat 7 (challenge nr69 net ff gedaan) is de coodown in de hide mode rond de 10 seconden vol, en nog iets je hebt toch maar een paar meter om rond te rijden als je in de hide mode zit anders rij je er zo weer uit
namaste
pi_33121865
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Heat 1: Pauper bakken
Heat 2: Beetje FBI achtig iets
Heat 3: Pontiacs + blocks
Heat 4: Pontiacs + Heavy SUV's en spijkermatten
Heat 5: Witte Corvette met af en toe een zwarte Corvette (Cross)
Heat 6: Alles door elkaar
Heat 7: Alleen maar Heavy SUV's
je vergeet die 2 rhino's die vanaf heat 4 (of misschien 3) als kanonskogels dwars door je heen beuken (of proberen)
namaste
pi_33122122
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef Dulk het volgende:

[..]

je vergeet die 2 rhino's die vanaf heat 4 (of misschien 3) als kanonskogels dwars door je heen beuken (of proberen)
Tanks?
pi_33122134
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:51 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik weet niet welke versie jij speelt maar ook in heat 7 (challenge nr69 net ff gedaan) is de coodown in de hide mode rond de 10 seconden vol, en nog iets je hebt toch maar een paar meter om rond te rijden als je in de hide mode zit anders rij je er zo weer uit
Hide mode ja. Zeg dat dan. Ik dacht gewoon hiden.
pi_33122160
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Het klinkt idd raar, kon er even niet de goede term ervoor vinden.

Dankzij die speed breaker:

Ik begon op heat 4 en na een minuut zat ik op heat 5 met totaal 18:39 minuten

Total police involved: 125
Police vehicles damaged: 65
Police vehicles immobilized: 23
Roadblocks dodged: 30
@Quyxz_ =>Spike strips dodged: 22
Cost to state: 329,350
Infractions: 8
Helicopters deployed: 5
Pursuit bounty 2,305,000

Dat voor iemand die op heat 4 het geen 5 minuten lang kon volhouden zonder het gebruik van de speed breaker... damn... ja ik weet het... er zijn hier die gewoon een half uur vol maken op heat 5... wat een kick zeg! Het is alleen irritant, als je stil staat in "hide" / "evade" mode stil staat of heel rustig vooruit cruised, er een cop uit het niets tevoorschijn kan komen (spawnen) een paar meter van jou vandaan...
volgens mij zei je dat al
namaste
pi_33122973
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:53 schreef Dulk het volgende:

[..]

Hij vergeet ook de kopper-choppers

but who's counting
Calm down, please!
pi_33123278

Hele race achteraan gestaan. Bij de eerste fotoshoot stond ik 100km/h achter op de koploper Langzaam maar zeker de achterstand weten om te buigen tot een 'voorsprong'
pi_33123390
Nr 11 verslagen (Big Lou). Nu lekker slapen
pi_33124668
Bij de speedtrap race met razor had ik 600 km voorsprong
Enne, ik kreeg toen ik cross sloopte 200.000, terwijl ik hier ook 300.000, misschien dat dat willekeurig is, wat je daarvoor krijgt ?
pi_33125284
Ik had gisteren bij een blokkade op de weg een helicopter erbij staan, ik kon hem alleen niet rammen omdat er een spikestrip achter lag. Hij ging ook niet weg toen ik er vlakbij ging staan, hij was dus zo te rammen.

Ik heb er een screenshot van, ik zal kijken of ik hem kan uploaden als ik weer thuis ben.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33125299
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:17 schreef dapluiz het volgende:
Bij de speedtrap race met razor had ik 600 km voorsprong
Enne, ik kreeg toen ik cross sloopte 200.000, terwijl ik hier ook 300.000, misschien dat dat willekeurig is, wat je daarvoor krijgt ?
Waarschijnlijk hangt het af van je heat? Want als je auto's kapot maakt scheelt het ook in welke heat je zit.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:17:57 #150
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33126501
Zo, hehe... gister in bedje razor verslagen..
Vandaag kan ik me storten op het evaden/brug zoeken nadat je razor veslagen hebt.

Wat rijdt die BMW toch kut he... man man man.

Wil je hem ff tunen omdat ride height enzo te hoog staat... KAN JE NIKS TUNEN..

wat een softbak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')