SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien een idee om een FOK race te houden?Meer informatie hoe je het ongeveer wilt zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook al een tijdje af, ik kan het ook nooit halen...
Een server waar we als fok leden tegen elkaar kunnen rijden. Ik neem tenminste aan dat er een multiplayer functie inzit. Het kan natuurlijk een avondje spelen zijn, of een competitie.........quote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Meer informatie hoe je het ongeveer wilt zien?
Er zit een online functie op!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een server waar we als fok leden tegen elkaar kunnen rijden. Ik neem tenminste aan dat er een multiplayer functie inzit. Het kan natuurlijk een avondje spelen zijn, of een competitie.........
Voor mij is het nu vooral:quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er iemand die de speedbreaker vaak grbuikt en op wat voor momenten?
Ik gebruik hem niet, want je hebt helemala geen gevoel meer over je auto wanneer die gaat slippen.
nee kraaiepoten nou goedquote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ontwijken van welke tanden...?
Maar het brengt mij wel op een idee om te gebruiken dat je kan kijken waar spikestrips liggen!
Het klinkt idd raar, kon er even niet de goede term ervoor vinden.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ontwijken van welke tanden...?
Maar het brengt mij wel op een idee om te gebruiken dat je kan kijken waar spikestrips liggen!
waarom zou je nog vooruit cruisen als je in de hide mode staat, je cooldown is dan binnen 10 seconden volquote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Het klinkt idd raar, kon er even niet de goede term ervoor vinden.
Dankzij die speed breaker:
Ik begon op heat 4 en na een minuut zat ik op heat 5 met totaal 18:39 minuten
Total police involved: 125
Police vehicles damaged: 65
Police vehicles immobilized: 23
Roadblocks dodged: 30
@Quyxz_ =>Spike stripsdodged: 22
Cost to state: 329,350
Infractions: 8![]()
Helicopters deployed: 5
Pursuit bounty 2,305,000
Dat voor iemand die op heat 4 het geen 5 minuten lang kon volhouden zonder het gebruik van de speed breaker... damn... ja ik weet het... er zijn hier die gewoon een half uur vol maken op heat 5... wat een kick zeg! Het is alleen irritant, als je stil staat in "hide" / "evade" mode stil staat of heel rustig vooruit cruised, er een cop uit het niets tevoorschijn kan komen (spawnen) een paar meter van jou vandaan...![]()
10 seconden in Heat level 1 jaquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Dulk het volgende:
[..]
waarom zou je nog vooruit cruisen als je in de hide mode staat, je cooldown is dan binnen 10 seconden vol![]()
ik dacht dat er 5 heats warenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
10 seconden in Heat level 1 ja
Heat level 7 is net wat anders. Misschien wel 4 minuten
Heat 1: Pauper bakkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:42 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
ik dacht dat er 5 heats warenwhat the fuck moet je verwachten in heat 7
komt cross met een apache gunship achter je aan of zo... sjezus man...
en idd... heat 1 is te suf voor woorden merk ik nu... dat is 10 sec of zo? cooldown in heat 5 duurt:
- naar mijn gevoel minuten lang...te lang....
- als je iets te hard door rijdt komt er geheid die andere type cop car opdagen
als bedoeld verstoppen op zo een speciale cooldown plek , dan moet je idd stil blijven staan...maar als je al op heat 5 op de snelweg bezig bent....
edit: het vooruit cruisen is vooral bedoeld om het spawnen van een cop naast je tegen te gaan...your radar is your friend...
hey homo ik dacht dat je niet meer op fok zou komenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heat 1: Pauper bakken
Heat 2: Beetje FBI achtig iets
Heat 3: Pontiacs + blocks
Heat 4: Pontiacs + Heavy SUV's en spijkermatten
Heat 5: Witte Corvette met af en toe een zwarte Corvette (Cross)
Heat 6: Alles door elkaar
Heat 7: Alleen maar Heavy SUV's
...heat 7...slik....quote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heat 1: Pauper bakken
Heat 2: Beetje FBI achtig iets
Heat 3: Pontiacs + blocks
Heat 4: Pontiacs + Heavy SUV's en spijkermatten
Heat 5: Witte Corvette met af en toe een zwarte Corvette (Cross)
Heat 6: Alles door elkaar
Heat 7: Alleen maar Heavy SUV's
Ik heb career uitgespeeld zonder ooit op heat 6 te komen (behalve laatste race dan ... die was heat 6)quote:Op donderdag 15 december 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. In je Challenge lijst krijg je hem ook
Heat 6 en 7 komen verder alleen maar voor in de challengemode. In je career is heat 5 eigenlijk het maximum. Op die ene keer na dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb career uitgespeeld zonder ooit op heat 6 te komen (behalve laatste race dan ... die was heat 6)
ahquote:Op donderdag 15 december 2005 10:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heat 6 en 7 komen verder alleen maar voor in de challengemode. In je career is heat 5 eigenlijk het maximum. Op die ene keer na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |