SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2005 09:44 schreef Dragonetti het volgende:
Heb gisteren toch wel moeite uitgespeeld, die laatste missie was bijna absurd... (HEAT 6 is zo pittig dat HEAT 5 niks voorstelt)
Toen heb ik van die challanges die ene genomen met HEAT 7 alleen om te kijken hoe moeilijk die was...volbreng ik gewoon die missie in 1xOf valt die HEAT 7 missie gewoon mee...?
Ik heb de laatste escape missie (na razor) als volgt gedaan.zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil
[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:42:37 ]
* _moder8or_ meldt.quote:Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??
Waarom doe je het niet zelf ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef Backhander het volgende:
[..]
zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzatdus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil![]()
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijtquote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb je gemaild, vond het wel nep voor je dat je saves ineens kwijt was. (mijn saves waren ook 2x corrupt geworden...)
23% opnieuw doen is misschien iets teveel van het goede?
Bij mij resette de pc zich 2x zelfs tijdens het savenquote:Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijt
ow typfoutjequote:Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijt
1+1=2...quote:Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef Backhander het volgende:
Edit: ik snap geen reet van www.xs.to
Dat is wel waar, maar in die laatste level maken ze er een sport op zich van. Police academy achtige tafrelen zege maar... het is natuurlijk wel je voordeel als ze zo debiel gaan rijden...quote:Op maandag 19 december 2005 12:20 schreef daNpy het volgende:
Ook eerder in het spel rijd de politie dwars door blokkades hoor
Ze gaan voor je rijden om je in te sluiten. Als je dan gewoon gas blijft geven enzo komt er vanzelf een roadblock waar de auto's voor je dwars doorheen rijden. De blockade wordt dus voor je neus opgeruimd
Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.quote:Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??
wil jij je savegame dan naar ----@gmail.com sturen??quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.
ik kreeg het schermpje niet weggekliktquote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef Xtr3mE het volgende:
HIER kan je je savegame halen met 100% uitgespeeld
quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik kreeg het schermpje niet weggeklikt![]()
Ik heb hem verstuurd.quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:
[..]
wil jij je savegame dan naar ----[at]gmail.com sturen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |