abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33211724
Heb gisteren toch wel moeite uitgespeeld, die laatste missie was bijna absurd... (HEAT 6 is zo pittig dat HEAT 5 niks voorstelt)

Toen heb ik van die challanges die ene genomen met HEAT 7 alleen om te kijken hoe moeilijk die was...volbreng ik gewoon die missie in 1x Of valt die HEAT 7 missie gewoon mee...?

Ik heb de laatste escape missie (na razor) als volgt gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33211804
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:44 schreef Dragonetti het volgende:
Heb gisteren toch wel moeite uitgespeeld, die laatste missie was bijna absurd... (HEAT 6 is zo pittig dat HEAT 5 niks voorstelt)

Toen heb ik van die challanges die ene genomen met HEAT 7 alleen om te kijken hoe moeilijk die was...volbreng ik gewoon die missie in 1x :') Of valt die HEAT 7 missie gewoon mee...?

Ik heb de laatste escape missie (na razor) als volgt gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzat ;( dus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:42:37 ]
pi_33212295
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??
* _moder8or_ meldt.
pi_33212329
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef Backhander het volgende:

[..]

zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzat ;( dus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil :)
Waarom doe je het niet zelf ofzo :{

[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:42:52 ]
pi_33212645
Ik heb je gemaild, vond het wel nep voor je dat je saves ineens kwijt was. (mijn saves waren ook 2x corrupt geworden...)

23% opnieuw doen is misschien iets teveel van het goede?
pi_33212674
Er zat fabrieksfout in de comp maar is nu gerepareerd en die eikel van dat bedrijf wou mijn savegame niet opslaan en toen was ik ff helemaal pissed en toen ik thuis kwam had ik echt geen zin meer om weer opnieuw te beginnen.

Bedankt dragonetti
pi_33212852
Maar als je nu de carriere gelijk uitgespeelt hebt is de uitdaging van steeds verder op de blacklist komen ook weg lijkt me, dan zou ik m niet meer spelen, het leukste van het spel vond ik wel het steeds hogerop komen
pi_33212874
-Edit-
was vergeten het mailtje te lezen

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2005 11:14:08 ]
pi_33213011
Ik heb je weer gemaild (Kijk in de submappen van het zip bestandje, je kan zelf uitkiezen welke je wilt, het is even doorklikken maar op een gegeven moment kom je het save bestandje vanzelf tegen.)
pi_33213098
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb je gemaild, vond het wel nep voor je dat je saves ineens kwijt was. (mijn saves waren ook 2x corrupt geworden...)

23% opnieuw doen is misschien iets teveel van het goede?
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijt
pi_33213461
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Bij mij resette de pc zich 2x zelfs tijdens het saven waardoor mijn saves 2x corrupt zijn geraakt. 3e keer format c /s en systeem en schone image teruggezet. en toen geen 1 reset.
Bij prince of persia SOT zelfde verhaal voor mij, alleen na terug zetten schone image nog geen vooruitgang, toen maar op laagste settings gespeeld...

Hoe bizar het ook klinkt... het gebeurt... en dan voel je je knap klote als je save niet werkt!
pi_33213586
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

ow typfoutje
was niet resetten maar heel de computer wissen en opnieuw installeren snappie?

maar moderator wil jij ook nog ff je savegame sturen??
pi_33214112
@ Xtr3mE

Ben het wel eens met die punten, tel daarbij op dat die cops in de laatste missie als dronken agressievelingen rijden...tering... ze gaan zelf vol tegen civies in rijden en rijden als gekken dwars op een roadblock in.
Vaak genoeg geremd in een roadblock een seconde of 2 later vliegen de cops letterlijk over je heen of in de roadblock zelf. Je heb bijvoorbeeld ook een een brede stuk snelweg weg dat in 3en is gesplitst waarvan de middelste naar beneden gaat, je rijdt en hele tijd in het midden en toch presteren die idioten een hele ravage aan te richten op de linker of rechter gedeelte.

En die SUV's die zelfs in rustige gedeelten (woon gedeelten) gewoon worden opgeroepen...da's toch te maf voor woorden, als ik ze ontwijk rijden ze vol in de civilians of tegen een woning aan...

Realisme was toch al ver te zoeken, maar soms gaat het heel erg ver...
  maandag 19 december 2005 @ 12:20:25 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33214194
Ook eerder in het spel rijd de politie dwars door blokkades hoor
Ze gaan voor je rijden om je in te sluiten. Als je dan gewoon gas blijft geven enzo komt er vanzelf een roadblock waar de auto's voor je dwars doorheen rijden. De blockade wordt dus voor je neus opgeruimd
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_33214728
Edit: ik snap geen reet van www.xs.to

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2005 12:47:03 ]
pi_33214932
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef Backhander het volgende:
Edit: ik snap geen reet van www.xs.to
1+1=2...
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_33215206
_moder8or_ wil jij ook ff je savegame naar mij sturen???
pi_33215242
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:20 schreef daNpy het volgende:
Ook eerder in het spel rijd de politie dwars door blokkades hoor
Ze gaan voor je rijden om je in te sluiten. Als je dan gewoon gas blijft geven enzo komt er vanzelf een roadblock waar de auto's voor je dwars doorheen rijden. De blockade wordt dus voor je neus opgeruimd
Dat is wel waar, maar in die laatste level maken ze er een sport op zich van. Police academy achtige tafrelen zege maar... het is natuurlijk wel je voordeel als ze zo debiel gaan rijden...

"...to protect & to serve demolish..."
pi_33217851
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??
Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.
pi_33217903
HIER kan je je savegame halen met 100% uitgespeeld
pi_33218282
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen. :)
wil jij je savegame dan naar ----@gmail.com sturen??

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:43:05 ]
pi_33218294
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef Xtr3mE het volgende:
HIER kan je je savegame halen met 100% uitgespeeld
ik kreeg het schermpje niet weggeklikt
pi_33218335
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:

[..]

ik kreeg het schermpje niet weggeklikt
pi_33218454
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:

[..]

wil jij je savegame dan naar ----[at]gmail.com sturen??
Ik heb hem verstuurd. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:43:19 ]
pi_33218499
dankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')