Ja. Daten?quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je nou alle kanslozen aan elkaar koppelen?
Met vrienden neuk je nietquote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar vriendjes makenen neuken meer niet hoor
![]()
ik doe dat toch niet met dezelfde personenquote:
Hopelijk had je je zonnebril op?quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Om je zelfs op plato te storten...
Ik zag Sabrina trouwens op een datingsite vanmiddag
Linkje?quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Christine het volgende:
Ik zag Sabrina trouwens op een datingsite vanmiddag
Plato om te neukenquote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ik doe dat toch niet met dezelfde personende 1 word een vriendje met een ander neuk ik
![]()
Volgens mij maak je hier geen vrienden. En iets te neuken vind je hier al helemaal niet. Behalve BttD dan, maar die wil net zo graag als jij... dus dat is geen uitdaging.quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ik doe dat toch niet met dezelfde personende 1 word een vriendje met een ander neuk ik
![]()
Nee, ik wil wel eens lezen wat ze over zichzelf schrijft.quote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Christine het volgende:
[..]
JE kan haar ook via d'r fobo mailen hoor
ontneem haar die hoop nou nietquote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij maak je hier geen vrienden. En iets te neuken vind je hier al helemaal niet. Behalve BttD dan, maar die wil net zo graag als jij...
quote:
Nou, joepie . . .quote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
Dat maakt je dan wel weer bijzonder
Vooruit dan maarquote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef AmyLee het volgende:
zullen wij dan vriendjes worden?
ik zag alleen d'r foto. meer kon ik niet aan.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel eens lezen wat ze over zichzelf schrijft.
das nou jammerquote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij maak je hier geen vrienden. En iets te neuken vind je hier al helemaal niet. Behalve BttD dan, maar die wil net zo graag als jij...
Jij komt altijd zo heerlijk positief overquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou, joepie . . .![]()
![]()
![]()
[..]
Vooruit dan maar![]()
![]()
Ik ben neukbaarquote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij maak je hier geen vrienden. En iets te neuken vind je hier al helemaal niet. Behalve BttD dan, maar die wil net zo graag als jij... dus dat is geen uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |