neequote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
geen idee...hij tintelt
ben je op msn trouwens?
Nou ja zeg!quote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi
Dan heeft ze eindelijk ingezien dat ik niet met dr wil praten![]()
Ey nixxx, we storen in een goed gesprek denk ik...quote:
Ha, de vierde in het kwartet. Hey AirwiNquote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey nixxx, we storen in een goed gesprek denk ik...![]()
Litph! En van welk illuster kwartet maak ik ook alweer deel uit?quote:Op zondag 11 december 2005 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, de vierde in het kwartet. Hey AirwiN.
Kijk hierboven maarquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! En van welk illuster kwartet maak ik ook alweer deel uit?
Ik zie er wel mensen tussen staan met wie ik een kwartet wil vormen...quote:
Een kwartet zou niet illuster zijn zonder,quote:Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie er wel mensen tussen staan met wie ik een kwartet wil vormen...
Zit jij er ook bij?![]()
Illuster is my middle name!quote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een kwartet zou niet illuster zijn zonder,AirwiN
.
Je bent in ieder geval eerlijk over wat je daadwerkelijk van me verwacht in plaats van eerst quasi geinteresseerd vragen hoe het met me gaat enzo...quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Airwin, kan jij mijn wireless LAN fixen?
Welterusten! Heb je je zo misdragen bij het zuipfeest van de schietclub?quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
en ik ga mijn bedje in.. redelijk gesloopt nog van gister
Tuurlijk, je weet hoe direct ik benquote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval eerlijk over wat je daadwerkelijk van me verwacht in plaats van eerst quasi geinteresseerd vragen hoe het met me gaat enzo...![]()
Ja, dat lukt me wel denk ik...
dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welterusten! Heb je je zo misdragen bij het zuipfeest van de schietclub?
Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet hoe direct ik ben
Valt wel mee zegt 'ie dan...quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietverder nog bier en wodka.. dus dat was een mooie mix
en de link van de webcast...quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...![]()
Je had ze natuurlijk ook kunnen openschieten!quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietverder nog bier en wodka.. dus dat was een mooie mix
We maken er gewoon een kwartet van, dan ben je er meteen bij... (mag jij met die wireless meuk aan de slag)quote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...![]()
Dealquote:Op zondag 11 december 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We maken er gewoon een kwartet van, dan ben je er meteen bij... (mag jij met die wireless meuk aan de slag)
Ik heb volgende week zaterdag nog wel een afspraak die ik kan afzeggen!quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb volgende week zaterdag nog wel een afspraak die ik kan afzeggen!![]()
Sounds good to me!quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Anders kom je me ophalen, kook ik diner, en kan jij mijn laptop fixen.
uurtje of zes/half zeven??quote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sounds good to me!
Vrouwen die voor me koken...![]()
![]()
Vanaf hoe laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |