PUBquote:Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
In welk sub forum zullen we dit keer getrapt worden?
Ander werkquote:Op zondag 11 december 2005 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je op je werk dan?
Oeh! Wij hebben morgen een handige update van het computersysteem!
Dat soort dingen doe ik ook liever op een rustig moment, maar dat doe ik altijd 's middags... dan is het wat rustiger op kantoor.quote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ander werk
Veel meetings![]()
Plannen maken
Met mensen praten en overtuigen of aan het werk zetten.
Mensen sturen
Maar moet eigenlijk og ff projectplan maken
Dan wil ik altijd ff rustig kunnen werken
Klaagbaak?quote:Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
In welk sub forum zullen we dit keer getrapt worden?
Rust ken ik niet op de zaakquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik ook liever op een rustig moment, maar dat doe ik altijd 's middags... dan is het wat rustiger op kantoor.
waarom denk ik dat ik dacht dat jullie daarheen getrapt zouden wordenquote:Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Optiefen met je pub![]()
Dat jij nou graag in PUB sc komt![]()
Pub is echt de afvalstort van Fok
bewijsquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was in de tussentijd weg mên.
Stalker
Bij mij wordt het rustiger na drieënquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rust ken ik niet op de zaak
Ja tussen half 7 in de ochtend en 8 uur een beetje
Ja dan hebben die buitenlanders middagdutjequote:Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij wordt het rustiger na drieën
Siëstaquote:Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dan hebben die buitenlanders middagdutje![]()
O ja. Dan vind ik Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing wel een goed forum voor ons.quote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We klagen toch niet?
We zijn juist heel positief ingesteld
Eigenlijk wil je dus zeggen dat dit vuilnis is?quote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef AmyLee het volgende:
[..]
waarom denk ik dat ik dacht dat jullie daarheen getrapt zouden worden![]()
Vooral het levensbeschouwing gedeeltequote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja. Dan vind ik Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing wel een goed forum voor ons.![]()
Precies je hebt het doorquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je dus zeggen dat dit vuilnis is?
Niet zo gek dat jij er tot aangetrokken voelt dan![]()
Wij Filosoferen over onze Levensbeschouwing het singlezijn en dan doen dat op Wetenschappelijke wijze.quote:Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral het levensbeschouwing gedeelte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |