Dan is het toch heerlijk rustig op de wegquote:Op zondag 11 december 2005 19:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja das waar, maar is nie zo fijn op 1 januari smorgens he...
Das waar, maar dat is het op een normale zondagochtend ook. Vanmorgen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 december 2005 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het toch heerlijk rustig op de weg
Kijken hoe newbie je bentquote:Op zondag 11 december 2005 19:16 schreef AmyLee het volgende:
Maar hoezo godlike? over de singlereeks?
Zie ik het probleem niet hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is het op een normale zondagochtend ook. Vanmorgen bijvoorbeeld.
Ik ook niet, is wel leuk om dan te werken. Net of oud en nieuw zo belangrijk isquote:
Nope, gewoon een saai geheel met teveel lawaai toch?quote:Op zondag 11 december 2005 19:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, is wel leuk om dan te werken. Net of oud en nieuw zo belangrijk is![]()
eng lawaai.. stom spul dat vuurwerkquote:Op zondag 11 december 2005 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, gewoon een saai geheel met teveel lawaai toch?
I know stond niet voor niks een "quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat toch in je profiel en in je mail![]()
Zo lastig is dat niet
En was duidelijker geweest met een PIquote:Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef AmyLee het volgende:
[..]
I know stond niet voor niks een "" bij
Eng, dat valt ook wel mee, maar wel teveel. En ze waren hier al voor mijn vakantie bezigquote:Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
eng lawaai.. stom spul dat vuurwerk
doe je bestquote:Op zondag 11 december 2005 19:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan gaan we door voor het knetter gestoord
Ze zijn hier ook al best lang bezig, maar ik vind het echt niet fijn.. van mij mogen ze het hele geheel wel afschaffenquote:Op zondag 11 december 2005 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eng, dat valt ook wel mee, maar wel teveel. En ze waren hier al voor mijn vakantie bezig
Omdat hij mij daar heeft leren kennen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:16 schreef AmyLee het volgende:
Maar hoezo godlike? over de singlereeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |