Het is nog een lelijk getal ook.quote:Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij speculeert meer met het getal 17
quote:
Goede uitspraak!quote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Fortuijn geniet ervan want ze strelen en aaien hem.
Fortuijn :
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Mar nu wordt voor het eerst de betrouwbaarheid van de bron in tywijfel getrokken.
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?quote:
Haha zo ziet hij er altijd uit!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heeft die lasbril een achterlijke das om.
Feit is dat veel van die minderjarige schandknaapjes 16/17 zijn. Zie ook de slachtoffers van Fons Spooren destijds. Daarom vind ik het triest om over "jongetjes" te praten, want 17-jarigen zijn geen jongetjes meer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat een getal meer speculatie is dan de gebruikte term?
Is het thema nummer van "Cool" Film van Van Gogh. Denk dat daarmee beetje gedoeld wordt op 0605 en die hele complottheorie kliek..quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
Werd gesuggereerdquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Stretto het volgende:
'Je moet die Marokaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren.'
Pim Fortuyn
![]()
![]()
![]()
Nee, geciteerdquote:
Noem die planken eens, terwijl ie er zelf prat op ging kleine Marokaanse poepertjes te prakken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hij sex heeft gehad met jongetjes (als je 17 jarigen aan drugs verslaafde marokkaanse schandknappen jongetjes kunt noemen) lijkt me erg sterk.
Het is de verklaring van 1 informant die bij andere beschuldigingen de plank behoorlijk heeft misgeslagen.
Heeft íe al een tijdje. Volgens mij een eerbetoon aan Van Gogh.quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef DrDentz het volgende:
is dat lied op het eind serieus? wat lachwekkend slecht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |