abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33019637
Ik heb alleen maar beweringen gehoord, ik heb geen bewijs gezien.
  maandag 12 december 2005 @ 21:33:12 #252
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33027346
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.

Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.

Die feiten zijn geen bewijzen maar ik zie hem er wel voor aan.
pi_33030766
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik wist al sinds de eerste dag dat ik van Fortuyn hoorde zeker dat deze man niet te vertrouwen was. En dat het ook slecht was afgelopen, en al zeker in die tijd.
Juist de manier hoe hij zich populair heeft gemaakt bij het domme volk onderstreept nogmaals wat voor gevaarlijke fascist hij was. En hoe hij daarbij gebruik maakte van de slechte economische situatie was zo 1940-1945.

Helaas hebben alle Fortuynisten het niet kunnen zien, gelukkig ook maar dat het niet zo ver gekomen is.
Die moord was ooit wel gekomen, ook al was het na de verkiezingen van 2002 gebeurd. Iemand heeft op tijd naar de noodrem gegrepen. Wel erg dat het nodig was, maar voor het land is het alleen maar goed geweest.

Ooooooooooooh GUT, spreek ik soms met Tom de Graaf? Ga Anne Frank er anders ook even bij halen, het is typisch voor peseudo intellectueel nederland om fortuynisten voor dom uit te maken. Vandaar ook dat de hele gevestigde orde de erfenis van Pim in haar programma opnam. Get a life ofzo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33030804
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef Ixnay het volgende:

Dom kereltje.
pi_33031197
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33031391
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Jep Fortuyn was een domme kerel, wie herinderd zich niet het debat waarin de Heer Melkert de boel compleet met argumenten overtuigde
Ixnay is helemaal een dom ventje.
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:39:46 #257
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33049534
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Dat zou Fortuyn wel nog beter gespeld hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')