abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33002949
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Kom op man, bij de wet is het natuurlijk verboden, dat snap ik ook wel. Maar als een 24 jarige gozer een 15 jarig meisje tegenkomt en zij zin heeft hem te pijpen, zal ik daar niets tegen hebben.
't wordt wat anders als er dwang of afkeer bij komt kijken en echt jonge kinderen erbij betrokken zijn. Je kan niet oordelen of iemand tussen zeg de 11-18 er nog niet klaar voor is. Sommigen mensen die ik ken hadden op hun 12e al vele malen seksueel contact met 18+ ers.
Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.
pi_33002989
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef WAT het volgende:

[..]

Als iemand van 50 het met iemand van 11-15 doet en dat tienertje vond het op dat moment goed, draait die man van 50 de bak in, mijns insziens.
16-18 ook wel trouwens.

En helemaal wanneer je ze omkoopt met drugs.
Dan mag je helemaal in de diepste kerker weggestopt worden.
pi_33003296
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Beluga het volgende:

[..]

Er werd een suggestie geciteerd...

Zo dan
Zo is hij naar tevredenheid, en kun je er nog alle kanten mee op
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33003570
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Goed, Pim Fortuyn heeft dus eigenlijk gewoon gekregen waar veel mensen van de rechtse kerruk om zeuren als het aankomt op pedofilie: de kogel
Geniaal.

Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2005 @ 00:07:02 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_33003933
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Mike het volgende:
Heren, dit topic gaat niet over 'pedofilie' maar over de uitzending van Peter R de Vries. Het zou fijn zijn als jullie dus ontopic blijven.
Z'n haar zat mooi.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33003949
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.

Het is pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
Idd!

En nu beginnen ze te stamelen van "ja .. huuu ... Rob Oudkerk ... blabla".

Terwijl de gehele PvdA Oudkerk allang uitgekotst heeft.
pi_33003986
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Z'n haar zat mooi.

Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.
  maandag 12 december 2005 @ 00:11:05 #234
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_33004050
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Nielsch het volgende:
Ontopic: Pim Fortuyn was een pedofiel.

gelukkig deed de ex pvda-er volgens de stukken er niet aan mee he? mocht het waar wezen (wat ik niet uitsluit) dan hebben we nog een volkert nodig die eens in zn eigen kerk gaat schieten blijft overigens wel ziek dat mensen het goed proberen te praten.....
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2005 @ 00:12:17 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_33004081
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef WAT het volgende:

[..]

Wat jou opviel was waar trouwens. Hij zat de hele tijd in die tussenfilmpjes interessant te doen met een pen in z'n mond en door allerlei mappen aan het bladeren.
Er was wel meer waar dat me opviel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33004112
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat tegen pedofilie gehad Verbal. Als beide partijen er zin in hebben, why not?
Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...
pi_33004165
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Er was wel meer waar dat me opviel.

Ja z'n haar zat ook goed inderdaad.
  maandag 12 december 2005 @ 00:16:21 #238
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_33004180
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hmmm, jammer dat jij (waarschijnlijk) nooit tegen je zin in door een kale relnicht keihard in je reet geneukt bent toen je 8 was...
waarschijnlijk niet nee maar wie weet wel wat coke gekregen van een pvda-er?
pi_33004218
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
  maandag 12 december 2005 @ 00:18:59 #240
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_33004257
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
poepspetters aan de muur he, vergeet dat niet! ging er hard aan toe bij onze Pimmetje
ik moet er niet aan denken.. hehe en dat op de zolder van een pvda-er.. was dus toch een mooie combi geweest LPF + PVDA?
pi_33004341
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekker

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2005 00:24:18 ]
pi_33004368
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De volgende keer dat ik in Italië ben zal ik eens lekker op z'n graf gaan schijten. Dat vond hij blijkbaar lekker...
Daarom heeft hij ook zo'n grote graftombe. Nu kan hij aan het plafond van z'n graf hangen.
pi_33004376
en dan als je je broek optrekt zeggen: "zó zou Pim het gewild hebben!"
pi_33004423
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
pi_33004761
damn

bron: Volkskrant

AMSTERDAM - De Regionale Inlichtingendienst (RID) Rotterdam Rijnmond heeft zich tussen 1994-2002 beziggehouden met het verzamelen van gedetailleerde informatie over Rotterdamse bestuurders. Ook was de dienst geďnteresseerd in de achtergronden van beleidsmatige kwesties, zoals een scholenfusie.

Dat blijkt uit documenten die door misdaadverslaggever Peter R. de Vries werden aangetroffen op twee diskettes. De Vries maakte die zondagavond openbaar in zijn programma op SBS6. Daarin bleek dat de RID ook informanten had die de dienst op de hoogte hielden van het seksleven van Pim Fortuyn.

Een getuige van seksfeestjes beweert in een rapport dat Fortuyn seks had met minderjarige Marokkaanse jongens. Bij die feesten zou volgens de documenten ook een voormalige gewestelijke PvdA-voorzitter betrokken zijn geweest. Die zou de jongens hebben ‘geregeld’ en hebben betaald met drugs.

De twee diskettes werden ongeveer twee jaar geleden achtergelaten in een ingeruilde leaseauto bij een garage in Terneuzen. Nadat ze twee jaar bij de gevonden voorwerpen hadden gelegen, speelde de garagehouder ze door aan de redactie van het programma Peter R. de Vries, misdaadverslaggever.

De in de stukken genoemde PvdA-politicus wil opheldering over de vraag hoe zijn naam in de documenten terecht is gekomen en wie er opdracht heeft gegeven voor de onderzoeken. Hij ontkende in de uitzending de beschuldigingen in het RID-rapport.

De LPF in de Tweede Kamer wil nog deze week van de regering weten wie de Rotterdamse politie opdracht heeft gegeven onderzoek te doen naar het privé-leven van Pim Fortuyn en andere (kandidaat-)politici. Dat zei LPF-Kamerlid Herben zondagavond in reactie op de uitzending. In de documenten worden, behalve Fortuyn, ook namen van andere LPF-Kamerleden genoemd, onder wie Joao Varela. Volgens De Vries werd ook van hen privé-informatie verzameld.

Herben: ‘Gezien de omvang van het onderzoek, ook politici van andere partijen werden in de gaten gehouden, moet de politieke leiding in Rotterdam of Den Haag ervan geweten hebben.’ Volgens het Kamerlid is de kernvraag wie de onderzoeken uitvoerde, en in opdracht van wie. Bovendien wil Herben weten wie er inzage hebben gehad in de rapportages. ‘Het lijkt erop dat de politieke controle totaal gefaald heeft.’

In Rotterdam vond zondagmiddag overleg plaats tussen burgemeester Opstelten, korpschef Meijboom en hoofdofficier van Justitie Van Brummen, over de onthullingen in het misdaadprogramma. Volgens Opstelten is rond de fusie van twee scholen slechts sprake geweest van een door de RID opgenomen verklaring van tegenstanders van de fusie. Beschuldigingen over op kosten van de gemeente gemaakte seksreisjes door PvdA-bestuurders naar Oostenrijk zijn volgens de burgemeester humbug. Volgens Opstelten is er geen enkele aanleiding om ‘enig item uit de tv-uitzending serieus te nemen’.

Bert Cremers, fractieleider van de PvdA in de gemeenteraad noemde het ‘uiterst kwalijk’ dat De Vries in het programma informatie op de diskettes als uitkomsten van RID-onderzoek presenteerde. ‘Het is niet op waarheid gebaseerd. Maar wel erg beschadigend voor een partij die binnenkort mogelijk een van zijn concurrenten is.’
pi_33008618
Ik vind het belachelijk dat Peter R. de Vries de gegevens van die floppy zo stellig neer zet in zijn programma.
pi_33009292
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 12 december 2005 @ 11:17:25 #249
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33009576
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef WAT het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Peter R. de Vries de gegevens van die floppy zo stellig neer zet in zijn programma.
Hoe stellig Hij zegt er toch bij dat informatie aantoonbaar niet klopt en dat je dus je vraagtekens kunt zetten bij de rest?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33009612
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoe stellig Hij zegt er toch bij dat informatie aantoonbaar niet klopt en dat je dus je vraagtekens kunt zetten bij de rest?

V.
Mja dat is ook weer zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')