Ik ben blij dat ik van dit verhaal heb mogen meegenieten... (en dat ik nu weet dat ik niet de enige dame ben die weleens over zichzelf heen heeft gekotst)quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Die van mij had zichzelf ondergekotst in de wc!
Ze voelde zich niet lekker, last van d'r maag, beetje gedronken, maar geen reden tot kotsen...Ze was gewoon ziekig. Zit ze op de plee te schijten, door de geur moet ze kotsen, de gootsteen om je handen te wassen zit pal voor haar neus....en ze kotst vol over d'r benen heen!![]()
![]()
Ik moest lachen, maar het rook als een motherfucker...dus moest zelf ook bijna kotsen.
Het is allebei 'lepel-lepel' dudequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zij ligt achter jouw? Volgens mij snap jij de 'lepel-lepel' niet helemaal...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zij ligt achter jouw? Volgens mij snap jij de 'lepel-lepel' niet helemaal...
Het spijt me, dat ik niet altijd met mijn pik denkquote:le·pel·tjes·hou·ding (de ~ (v.))
1 [inf.] houding waarin twee mensen tegen elkaar aan in bed liggen, op de zij met het gezicht naar dezelfde kant
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik laat regelmatig scheten in d'r bijzijn. Gewoon om aan te geven dat ik nog om d'r geef
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?
Natuurlijk niet. Waar slaat dat nou op? Een met liefde gelaten scheet is toch iets compleet anders da n je vriendin mishandelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat is dat voor ongepaste opmerking.
Och ik zei het naar aanleiding van een programma waarin vreemde patronen binnen mishandeling blootgelegd werden.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waar slaat dat nou op? Een met liefde gelaten scheet is toch iets compleet anders da n je vriendin mishandelen?
Ga je schamen freak![]()
Even met dequote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Och ik zei het naar aanleiding van een programma waarin vreemde patronen binnen mishandeling blootgelegd werden.
Enkele daarvan waren dat zo een vrouw zei 'ik verdien het want hij heeft het al zo zwaar' en een andere was 'hij doe het omdat hij om me geeft', maarja kennelijk is die informatie toch niet zo actueel als ik dacht![]()
Dus je vriendin zat te schijten en kots over zichzelf heen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Die van mij had zichzelf ondergekotst in de wc!
Ze voelde zich niet lekker, last van d'r maag, beetje gedronken, maar geen reden tot kotsen...Ze was gewoon ziekig. Zit ze op de plee te schijten, door de geur moet ze kotsen, de gootsteen om je handen te wassen zit pal voor haar neus....en ze kotst vol over d'r benen heen!![]()
![]()
Ik moest lachen, maar het rook als een motherfucker...dus moest zelf ook bijna kotsen.
Nog mooier verhaal is trouwens:quote:Op donderdag 15 december 2005 08:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus je vriendin zat te schijten en kots over zichzelf heen?
Wanneer is de begrafenis?
Wat zouden ze tegen elkaar zeggen eigenlijk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |