quote:Vandalen verdrinken 100 muizen
ENSCHEDE - Vandalen hebben ongeveer honderd muizen verdronken. Zondagochtend constateerde de politie dat een attractie op de Oude Markt in Enschede, een muizenstad, vernield was. De achterdeur van de attractie was losgebogen en door de opening was een waterslang gehangen. Het water stroomde door de muizenstad en door de bakken waarin de muizen verbleven. Die verdronken.
De financiële schade bedraagt ongeveer 200 euro. De attractie was zondag gesloten. Van de dader of daders ontbreekt elk spoor.
Op de Oude Markt staan een ijsbaan, een draaimolen, een kerststal en de muizenstad.
Waar eerder dan ?quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
daar gaat weer 100 levens aan muizen .
Wat voor diersoort is een mus dan?quote:eerst een mus dan een vogel en nu een stad met muizen![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waar eerder dan ?
[..]
Wat voor diersoort is een mus dan?
quote:Op zondag 11 december 2005 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
daar gaat weer 100 levens aan muizen . eerst een mus dan een vogel en nu een stad met muizen
![]()
mensen met slangen betalen dat er ook voorquote:Op maandag 12 december 2005 11:21 schreef -Wolf- het volgende:
een muizenleven is dus maar 2 euro waard. beetje cru hoor. laat dat van die schade dan weg uit de tekst.
waarom eigenlijk. muizen vermenigvuldigen nog sneller dan konijnen...quote:Op maandag 12 december 2005 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
mensen met slangen betalen dat er ook voor![]()
Dan moeten ze behalve slangen ook nog eens muizen gaan houden, daar hebben ze vaak geen zin in, en bij de meeste slangen hoeft men volgens mij maar eens per 2 weken te voederen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom eigenlijk. muizen vermenigvuldigen nog sneller dan konijnen...
Ik zou dierenmishandelaars zelf heel graag willen mishandelen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het niet zo op dierenmishandelaars.
Of hun hockeyvriendjes.quote:Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef Gebleekte het volgende:
wtf, en nu zitten ze zeker op te scheppen bij hun 'matties' ..
Voor elke muis een flink pak slaag.quote:Op zondag 11 december 2005 18:46 schreef DaveHarris het volgende:
Als je zoiets doet dan ben je echt triest... Een flink pak slaag hoort zo iemand te krijgen.
dus jij vindt een muis met een diploma, behaald op de muizenuniversiteit, belangrijker dan de grijze doorsneemuis?quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef WAT het volgende:
Er staat trouwens niet in dit artikel dat de muizen in muizenstad getraind zijn. Dat maakt het wel wat sneuer vind ik.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus jij vindt een muis met een diploma, behaald op de muizenuniversiteit, belangrijker dan de grijze doorsneemuis?
jah ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2005 11:04 schreef WAT het volgende:
[..]
[afbeelding] <- je PI.
Respectloos.
Dat is de hele handel van die man. Ik ben als kind wel eens bij de muizenstad geweest.
Getraind waarin?quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef WAT het volgende:
Er staat trouwens niet in dit artikel dat de muizen in muizenstad getraind zijn. Dat maakt het wel wat sneuer vind ik.
De stank is op zich al reden genoeg om ze niet zelf te kweken. Liever tien ratten dan één muis, tenzij het de ingevroren variëteit betreft.quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze behalve slangen ook nog eens muizen gaan houden, daar hebben ze vaak geen zin in, en bij de meeste slangen hoeft men volgens mij maar eens per 2 weken te voederen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |