abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32996519
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:54 schreef DionysuZ het volgende:
Jammer dat deze topic weer volstaat met ad hominems. Wat maakt het nou uit wat voor avatar iemand heeft, tjee... reageer op de argumenten, daar is het een discussie voor.

IMHO blijkt idd uit de TT en de OP een zekere xenofobie. Criminaliteit is niet gekoppeld aan huidskleur. Overigens een zeer verwerpelijke daad, een hakenkruis in iemands arm krassen.
als het klopt en het waren moslims dan klopt dat en so what? Ongetwijfeld gaan gaan ze ook naar school, melden we ook niet. dat e blanke een kaaskop is ook niet en dat hij uit het verre oosten komt ook niet en dat in het verleden zijn familie de rest van de wereld heeft uitgenuit en wij daardoor zo rijk zijn en nu een virtuele muur om europa heen bouwen om het onstant te houden ook niet.
Ik vindt het maar suggestive berichtgeving wat al heel lang aan de gang is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32996793
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:54 schreef DionysuZ het volgende:
IMHO blijkt idd uit de TT en de OP een zekere xenofobie. Criminaliteit is niet gekoppeld aan huidskleur. Overigens een zeer verwerpelijke daad, een hakenkruis in iemands arm krassen.
De feiten weergeven is xenofobie?

Bij dit misdrijf speelt de etniciteit een doorslaggevende rol aangezien het een misdrijf met een racistisch motief is.

Criminaliteit is inderdaad niet gekoppeld aan huidskleur. Maar dat heeft niemand in dit topic dan ook beweerd.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 20:29:22 #78
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32997220
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Calella het volgende:

[..]

Bij dit misdrijf speelt de etniciteit een doorslaggevende rol aangezien het een misdrijf met een racistisch motief is.

Criminaliteit is inderdaad niet gekoppeld aan huidskleur. Maar dat heeft niemand in dit topic dan ook beweerd.
hoe weet jij in godsnaam het motief? En in de OP stel je dat er "teveel geimporteerde struikrovers" op pad zijn. Daaruit maak ik toch wel enigszins wat xenofobie op.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32998375
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Calella het volgende:

[..]

Verander dan de rest van je OP. Al het andere gaat er namelijk wel degelijk over. Dat het aan de kleur en/of huidskleur ligt.
Beide opmerkingen spreken elkaar beetje tegen
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32998928
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

hoe weet jij in godsnaam het motief?
Dat kan inderdaad van alles zijn als men een hakenkruis in iemands arm kerft.
quote:
En in de OP stel je dat er "teveel geimporteerde struikrovers" op pad zijn. Daaruit maak ik toch wel enigszins wat xenofobie op.
De officiele term is allochtione straatrovers. De ernst van dat probleem onder ogen zien zou ik geen xenofobie willen noemen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 21:29:31 #81
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32998962
Ik blijf erbij dat 't een bullshitverhaal is
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32998981
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
Ik doe mee..
pi_32998988
quote:
Zou inderdaad goed kunnen.
pi_32999006
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:08 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Verander dan de rest van je OP. Al het andere gaat er namelijk wel degelijk over. Dat het aan de kleur en/of huidskleur ligt.
Beide opmerkingen spreken elkaar beetje tegen
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een talent tegenwoordig.
  zondag 11 december 2005 @ 21:37:08 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_32999232
"Getinten".

En wat ben jij dan? Zo'n stinkende lafbleke kaaskop?

De jihad om je oren, dat kan je krijgen, met je domme gelul over oriëntaalse struikrovers.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 11 december 2005 @ 21:43:10 #86
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32999419
quote:
Denk ik ook, hij zal het zelf wel gedaan hebben, net zoals degenen die het voor hem beweerden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32999476
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef Ringo het volgende:
"Getinten".

En wat ben jij dan? Zo'n stinkende lafbleke kaaskop?
Alsof getint een racistisch scheldwoord is....

Men zou mij aanduiden in een politierapport als blanke neem ik aan.
quote:
De jihad om je oren, dat kan je krijgen, met je domme gelul over oriëntaalse struikrovers.
Doen de feiten je zoveel pijn emotioneel?

En oriëntaalse verzin je nu net zelf.
pi_32999603
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef Calella het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is blijkbaar ook een talent tegenwoordig.
In de laatste zinnen van je OP staat echt een suggestieve tekst hoor. kan je wel niet zo bedoelen, maar als je niet bedoeld dat er teveel geimporteerde(lees buitenlanders) zijn die crimineel zijn moet je het anders opstellen.
Is anders dan begrijpend lezen, misschien moet je het begrijpelijk maken.

En kom nu niet aand dat je je tekst niet gaat aanpassen aan de eerste de beste randibiel die geen opleiding eeft gehad, dan hebben we dat non argument ook gehad.
And that is the news.''
pi_33000056
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

In de laatste zinnen van je OP staat echt een suggestieve tekst hoor. kan je wel niet zo bedoelen, maar als je niet bedoeld dat er teveel geimporteerde(lees buitenlanders) zijn die crimineel zijn moet je het anders opstellen.
Is anders dan begrijpend lezen, misschien moet je het begrijpelijk maken.

En kom nu niet aand dat je je tekst niet gaat aanpassen aan de eerste de beste randibiel die geen opleiding eeft gehad, dan hebben we dat non argument ook gehad.
1. Er zijn veel allochtone straatrovers. Dit is een feit. Teveel naar mijn mening.

2. Huidskleur heeft niets met criminaliteit te maken.

Deze 2 punten spreken elkaar niet tegen. Als jij vindt van wel zou ik je willen aanmoedigen het nog een paar keer nader te bestuderen..
  zondag 11 december 2005 @ 22:46:17 #90
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33001545
'getinten'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33001577
Zonnebank
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 11 december 2005 @ 22:47:50 #92
136 V.
pi_33001582
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Calella het volgende:

[..]

1. Er zijn veel allochtone straatrovers. Dit is een feit. Teveel naar mijn mening.
Ja, er zijn ook randdebielen die zich op internet Calella noemen. Teveel naar mijn mening.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33001756
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, er zijn ook randdebielen die zich op internet Calella noemen. Teveel naar mijn mening.

V.
De tering, wat heb jij een dikke kop.

Lijkt wel een facking baby, wat een bolle toet.

Dat babyvet zou er onderhand wel af mogen hoor.

Naar mijn mening dan he.
  zondag 11 december 2005 @ 22:54:45 #94
136 V.
pi_33001826
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef Calella het volgende:

[..]

De tering, wat heb jij een dikke kop.

Lijkt wel een facking baby, wat een bolle toet.

Dat babyvet zou er onderhand wel af mogen hoor.

Naar mijn mening dan he.
Ja, maar die abjecte basisschoolpleinmeningen van jou die kennen wij zo onderhand

My god, nou verwacht ik al geen niveau van je, en dan nóg weet je teleur te stellen.

Ach ja, da's ook een talent, moet je maar denken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33001878
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar die abjecte basisschoolpleinmeningen van jou die kennen wij zo onderhand

V.
Nee, maar ff serieus. Daar moet je echt wat aan doen.

Elke hangbejaarde voor de Albert Heijn knijpt zeker ff in die plofwangen van je.
pi_33002688
Dit is een nieuwstopic over een (al dan niet fictief) misdrijf. Nu gaat het plotseling over de vadsige kop van Verbal. Wat draagt dat bij aan dit topic? Ook is het weer lekker makkelijk om de TS voor racist uit te maken. TS post iets wat enigszins op xenofobie lijkt en hoppa, Hitler is gereïncarneerd als fokker. Over relkneuzen als Xebrozius hoef ik het al helemaal niet te hebben, met zijn fictieve stormfrontpage citaten. Uit honderden meningen zijn altijd wel domme, racistische quotes te halen.
pi_33002750
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Calella het volgende:

[..]

2. Huidskleur heeft niets met criminaliteit te maken.

Deze 2 punten spreken elkaar niet tegen. Als jij vindt van wel zou ik je willen aanmoedigen het nog een paar keer nader te bestuderen..
nee o die spreke ze niet tegen.
Maar dan zie ik de logica ne het nutniet om ze samne te noemen. immers punt slaat dan nergens op. Laat het dan weg.
tenzij je ze wil koppelen en zeg dat dan gewoon
And that is the news.''
pi_33002754
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef El_Bassie het volgende:
Dit is een nieuwstopic over een (al dan niet fictief) misdrijf. Nu gaat het plotseling over de vadsige kop van Verbal. Wat draagt dat bij aan dit topic?
Helemaal niks en mag bij betreft ook gedelete worden nu, maar als iemand persoonlijk probeert te worden moet ik ff reageren. Excuse-moi.
pi_33002838
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee o die spreke ze niet tegen.
Maar dan zie ik de logica ne het nutniet om ze samne te noemen. immers punt slaat dan nergens op. Laat het dan weg.
Mmmm. Zit wat in ja. Kan inderdaad onduidelijk overkomen.
  zondag 11 december 2005 @ 23:33:29 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_33003027
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Calella het volgende:

[..]

Mmmm. Zit wat in ja. Kan inderdaad onduidelijk overkomen.
ok

en excusus voor de spelfouten
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')