't Is jammer...quote:
Mail d'rquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef sararaats het volgende:
zou Dione met een vrouw durven vrijen?
dit is DE vraag die me bezighoudt
why the fuck not.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef sararaats het volgende:
zou Dione met een vrouw durven vrijen?
dit is DE vraag die me bezighoudt
je hebt het wel zwaar te pakken meisquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:35 schreef sararaats het volgende:
ik mis foto's van haar met hele strakke truitjes
ik wil haar
in mijn achterhoofd is er toch een stem die zegt dat Dione hetero isquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
je hebt het wel zwaar te pakken meis![]()
als dioon nu op tv was geweest waren er weer fotosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:13 schreef sararaats het volgende:
komen er nog meer foto's?
hopelijk leest Dione-poepje mijn liefdesverklaring
Harm Edens zou zeggen gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef sararaats het volgende:
zou ze morgen het Sportjournaal presenteren?
kan ik haar eindelijk nog eens zien
(ik vergeet altijd te kijken)
ik weet het wel haast zeker, op een manier voorvoel je dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
in mijn achterhoofd is er toch een stem die zegt dat Dione hetero is
anyplace anywhere anytimequote:
Ze krijgt het nog drukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
anyplace anywhere anytime
Dione mag eerst met mij proberen
"Jongelui" ? hahaha als je uit '80 bent ben ik ouder dan jou hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Achter aansluiten jongelui.Eerst de echte kerels.
Ik was 6 maanden oud toen Reinier Paping de elfstedentocht won.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef TLC het volgende:
[..]
"Jongelui" ? hahaha als je uit '80 bent ben ik ouder dan jou hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |