Was dat niet de serie? volgens mij zoekt TS iets anders.quote:Op zondag 11 december 2005 13:56 schreef Jasperr het volgende:
Ik zag ze pas bij de free record shop, 3 live dvd's van bottom voor 15 euro
Offtopic: Dit is de serie en bovendien enkel NL-ondertiteld. Ik wil alleen met Engelse ondertitelingquote:Op zondag 11 december 2005 13:56 schreef Jasperr het volgende:
Ik zag ze pas bij de free record shop, 3 live dvd's van bottom voor 15 euro
2003? is het niet iets kei ouds?quote:Op zondag 11 december 2005 17:01 schreef Beaver het volgende:
Ja, volgens mij zijn dat de DVD's van seizoen 1, 2 en 3, die heb ik al. Ik zoek echt de live shows. Als ik me niet vergis zijn het deze:
Bottom Live 2003: Weapons Grade Y-Fronts Tour
Nee, nog niet. Ik heb alleen de eerste kunnen vinden maar de rest is echt onvindbaar volgens mij... Ik ben bij van Leest in Dordrecht geweest en daar hebben ze ze niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:29 schreef Patch het volgende:
en? Gevonden?
Ik heb ze bij Van Leest in Eindhoven gekochtquote:Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef Beaver het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik heb alleen de eerste kunnen vinden maar de rest is echt onvindbaar volgens mij... Ik ben bij van Leest in Dordrecht geweest en daar hebben ze ze niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |