Ik vond het idee op zich wel geinig, maar wat ik wel vervelend vond is dat het geheel niet spontaan ging en ze allebei steeds op hun kaartjes moesten spiekenquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend zat te ergeren aan die opsomming van de kandidaten met iets van commentaar erbij en zo'n vragende afsluting van Chantal en Martijn? Men oh men... ik kreeg er gewoon zap-neigingen van.
wij hebben daar heel bewust op gelet, maar 't was echt alleen Chantal die niet zonder kaartjes kon... Martijn deed 't primaquote:Op maandag 12 december 2005 16:10 schreef Black_Tulip het volgende:
en ze allebei steeds op hun kaartjes moesten spieken
Ja, daar ergerde ik me ook kapot aan. Het klonk allemaal zo ingestudeerd en het was zo compleet nutteloos...quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend zat te ergeren aan die opsomming van de kandidaten met iets van commentaar erbij en zo'n vragende afsluting van Chantal en Martijn? Men oh men... ik kreeg er gewoon zap-neigingen van.
ik vind het niet zo erg, normaal bouwen ze d'r wel een beetje spanning mee op enzo, maar deze keer was het idd een beetje flauw oplezen enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar ergerde ik me ook kapot aan. Het klonk allemaal zo ingestudeerd en het was zo compleet nutteloos...
Ik vond anders Martijn ook haperen hoor.. maar ik heb er niet zo bewust op geletquote:Op maandag 12 december 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben daar heel bewust op gelet, maar 't was echt alleen Chantal die niet zonder kaartjes kon... Martijn deed 't prima
grootste deel van de namen zegt me niks....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef BVO het volgende:
De optreedvolgorde is weer bekend,
Waar heb je de line-up vandaan? Vorig jaar deden er tijdens de live shows geruchten de ronde op het net dat de draaiboeken al op de vrijdag vóór de uitzending onder embargo aan de medewerkers van het programma ter hand werden gesteld en dat daarin ook al precies stond wie er op de krukken zouden komen te zitten en wie er uiteindelijk weg zou worden gestuurd. Voer voor het doorgestoken-kaart topic dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef BVO het volgende:
De optreedvolgorde is weer bekend, begin steeds meer te geloven dat de jury die zelf bepaalt om hun favorieten op weg te helpen (lees: achteraan zetten, scoor je altijd beter mee).
[...]
Ja, daar heb je een punt, maar wat dan te denken van I-Jay, die zat helemaal aan het begin en bleek toch de absolute favoriet (nr. 1) van de jury, terwijl de jury Charissa en Ariël (met of zonder trema?) op de tweede of derde plaats had staan. Trouwens, als je af zou kunnen gaan op de lengtes van de solo-filmpjes in het theater, dan lijkt Marescha eerder favoriet: haar filmpje duurt maar liefst 1:34, terwijl ze het bij bijv. Ellen al na 34 seconden voor gezien houden en zij wordt afgekapt. Raffaëla's filmpje duurt 1:02, een goede middenmoter dus, en haar laten ze wel uitzingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Blijkt uit de volgorde van hun foto's op idols.nl, staan elke week precies in de optreedvolgorde.
Vorige keren waren Charissa en Ariel op het eind, beiden favorieten van de jury, net als Raffaëla dat elke keer was. Kan geen toeval zijn lijkt me.
Maar Renske was vóór Charissa, en de jury prefereerde toch Renske boven Charissa. Dus de theorie klopt niet helemaal. (Al was Renske ook vrij op het einde pas aan de beurt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Blijkt uit de volgorde van hun foto's op idols.nl, staan elke week precies in de optreedvolgorde.
Vorige keren waren Charissa en Ariel op het eind, beiden favorieten van de jury, net als Raffaëla dat elke keer was. Kan geen toeval zijn lijkt me.
Ja, maar goed, die solotijd kan je ook weer verklaren als "Bij Ellen waren ze al vrij zeker dat ze haar door zouden laten gaan, Marescha moest zich dmv die solo nog bewijzen en dus lieten ze haar lang zingen om zo een beter oordeel te kunnen vellen"quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, maar wat dan te denken van I-Jay, die zat helemaal aan het begin en bleek toch de absolute favoriet (nr. 1) van de jury, terwijl de jury Charissa en Ariël (met of zonder trema?) op de tweede of derde plaats had staan. Trouwens, als je af zou kunnen gaan op de lengtes van de solo-filmpjes in het theater, dan lijkt Marescha eerder favoriet: haar filmpje duurt maar liefst 1:34, terwijl ze het bij bijv. Ellen al na 34 seconden voor gezien houden en zij wordt afgekapt. Raffaëla's filmpje duurt 1:02, een goede middenmoter dus, en haar laten ze wel uitzingen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Renske en Charissa zaten in verschillende workshops Zhenar.
Hoe verklaar je dan de "middenmoot" van Raffaëla?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar goed, die solotijd kan je ook weer verklaren als "Bij Ellen waren ze al vrij zeker dat ze haar door zouden laten gaan, Marescha moest zich dmv die solo nog bewijzen en dus lieten ze haar lang zingen om zo een beter oordeel te kunnen vellen".
Ze zong te goed om het snel af te laten kappen, de jury wil immers ook nog een beetje van wat leuks kunnen genieten (zowel qua stem als quaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de "middenmoot" van Raffaëla?
wil je me even toevoegen? Charmed_angel5000@hotmail.comquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zong te goed om het snel af te laten kappen, de jury wil immers ook nog een beetje van wat leuks kunnen genieten (zowel qua stem als qua, HJ had de hele dag al op haar komst gewacht). Echter, om haar het hele nummer te laten zingen zou ook weer zo'n deuk in haar zelfvertrouwen zijn, dus HJ vond het na die ene mooie uithaal wel weer genoeg, zich onderwijl al verheugend op haar workshop
.
En zo trillend!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
Ze is wel lekker, die Renske! Alleen moet ze niet meer zo vals zingen
.
Omdat ze beter kan.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Vond Renske echt mega slecht zeg! Bah waarom is ze door?
wie? Clarissa was de beste van de avond..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:41 schreef -beyond- het volgende:
Nee, ik vind toch die allereerste het beste...
Hij is ook wel goed, maar niet de beste! (in mijn ogen dan)
Zeker weten!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
wie? Clarissa was de beste van de avond..
Ik wel, het waren waarschijnlijk de zenuwenquote:
Die heeft iedereen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel, het waren waarschijnlijk de zenuwen.
Maar sommigen kunnen daar misschien wat minder goed mee omgaan. Het was voor velen de eerste keer dat ze op een podium stonden, denk dat het in de finaleshows steeds beter wordt...quote:
Zoals ik zei, iedereen heeft zenuwen, voor iedereen is dit de eerste keer live optreden op tv. Mocht ze daar dan écht buitensporig veel last van hebben gehad, dan zit ze gewoon bij het verkeerde programma.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommigen kunnen daar misschien wat minder goed mee omgaan. Het was voor velen de eerste keer dat ze op een podium stonden, denk dat het in de finaleshows steeds beter wordt...
volgens mij is zij de "Alice" van Idols 2006!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommigen kunnen daar misschien wat minder goed mee omgaan. Het was voor velen de eerste keer dat ze op een podium stonden, denk dat het in de finaleshows steeds beter wordt...
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik zei, iedereen heeft zenuwen, voor iedereen is dit de eerste keer live optreden op tv. Mocht ze daar dan écht buitensporig veel last van hebben gehad, dan zit ze gewoon bij het verkeerde programma.
Ik denk eerlijk gezegd dat het (ook) door de workshop komt. Ze heeft wellicht een paar "adviezen" gekregen om haar zang interessanter oid te maken. Dus zal haar trainingssletje wel gezegd hebben "gooi er wat tril in!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel, het waren waarschijnlijk de zenuwen.
Zoals ik zei, sommigen hebben daar meer last van dan anderen. En moet ze er nog aan wennen. We zullen zien hoe het looptquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik zei, iedereen heeft zenuwen, voor iedereen is dit de eerste keer live optreden op tv. Mocht ze daar dan écht buitensporig veel last van hebben gehad, dan zit ze gewoon bij het verkeerde programma.
In zo'n programma verdien je die tijd om te wennen niet vind ik, althans, niet als je kwaliteiten gewoon minder zijn dan van anderen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals ik zei, sommigen hebben daar meer last van dan anderen. En moet ze er nog aan wennen. We zullen zien hoe het loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |