Ja, ook mooi en ook lekker. Maar ik vind die muziek in het BB-huis wel leuk eigenlijk, voor een keertje. Jeugdsentiment enzo. (al was Modern Talking echt té erg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:28 schreef ART het volgende:
[..]
Mijn iTunes bezorgt mij nu Eels. De nieuwe dubbelaar. Daar past straks een lekkere whiskey bij.![]()
Nog een beter voorstel, jij maakt de caps, maar stuurt ze dan op naar dizzy-lizzy, die ze vervolgens hier neer zetquote:
gewoon zes pakken suiker er in donderen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit er veel te weinig suiker in dat ding...
Ja, dat hoort: snel leeg, bij slobberwijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik drink er slobberwijn bij.Hmmm... eerste fles alweer leeg.
![]()
Ze hebben al lekker zitten pimpelen tijdens de fondue, en nu hebben ze cocktails.quote:
Ik vind die foute muziek best gezellig... maakt mij dat dan ook fout?quote:
toepasselijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef ART het volgende:
If You See Natalie
by Eels
Girl,
Steady the trembling hand
That's what you do
Yep, je zit helemaal goed hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind die foute muziek best gezellig... maakt mij dat dan ook fout?![]()
Tuurlijk, geen probleem.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog een beter voorstel, jij maakt de caps, maar stuurt ze dan op naar dizzy-lizzy, die ze vervolgens hier neer zet![]()
Nee hoor,zitten dan nog meer fouten hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee, het is best leuke muziek alleen draaien ze het veeeeeeelllll te zacht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |