Die heb ik binnen 15 seconde voor m'n neus staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En de uitslag van de prono dan he?. Je hebt ook verantwoordelijkheden hiero!
.
Hindaholic afkickverschijnselen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Wat heb je dan?
ik werd al bangquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heb ik binnen 15 seconde voor m'n neus staan.
Heb er een ahndig excel-sheetje voor.
Griepje geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Wat heb je dan?
ja die wist ik alquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hindaholic afkickverschijnselen...
Valt het op?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hindaholic afkickverschijnselen...
Ik bedoel... je hebt al meer dan 4 dagen geen Hind avatar... je bent echt ziekquote:
Ik heb haar naam hier zelfs in geen weken genoemdquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel... je hebt al meer dan 4 dagen geen Hind avatar... je bent echt ziek
Mijn hemel... het is ernstig...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb haar naam hier zelfs in geen weken genoemd.
Hup naar bed jij!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Griepje geloof ik. Waardoor ik ook m'n laatste tentamen volledig verneukt heb
.
Nou ja, op die ene herkansing na nu een maand vakantie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:53 schreef --Globe-- het volgende:
Misschien is het medicijn dan wel om een paar keer het woord 'Hind' in dit topic te dumpen.
Het verbaast me dat S of T hem nog niet hebben weg gehaaldquote:
Lelijk zul je bedoelen. En ik zie nog steeds haarquote:
Zo'n kutje waar alles pontificaal uitpuilt vind ik niet zo braaf.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is een niet een braaf kutje dan?
Elk bloot kutje is toch braaf?
Ze gaan bekend maken wie er door gaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe verloopt het precies zo? ik heb het vorige week niet gezien
oh, ik had meer verwacht dat ze bij iedere kandidaat gingen zeggen of ze wel of niet doorwaren zoals vorig jaar bij de finalequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze gaan bekend maken wie er door gaan
De jury heeft al 4 kaartjes staan met wie ze hebben gekozen.
Dan draaien ze 1 voor 1 de kaartjes om
Er zijn er dan al drie bekend door het publiek
De eerste op de kaartjes die niet door het publiek is gekozen gaat door.
Nopequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, ik had meer verwacht dat ze bij iedere kandidaat gingen zeggen of ze wel of niet doorwaren zoals vorig jaar bij de finale
Ik post wel wanneer het begint!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kom ik ook net achter
ik moet telkens een trap opquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post wel wanneer het begint!
![]()
Lang leven de flaptop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |