Het feest is al begonnen een discussie over Menno en Dido.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Mooi ik ben nog op tijd voor het feest écht begint...
Die mannenburgers zijn trouwens errug lekker!!
Je krijgt inderdaad een vaag beeld over Roel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:24 schreef Arliator het volgende:
Dit beeld treffend de huidige gedachtegang van Roel uit, erg gekleurd en de wereld op zijn kop![]()
[afbeelding]
Ik zie er nog niks liefs in,sorry hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:27 schreef ruby het volgende:
Roel is echt een schat van een jongen.
Yeah right.![]()
Nou nee hij heeft eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:27 schreef ruby het volgende:
Roel is echt een schat van een jongen.
Yeah right.![]()
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft Roel trouwens de laatste nacht nog met zijn ex vriendin geslapen in het hotel.
Die wil seks met ingrid en roel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Naat hou jij eens op met slijmen.
Ik kan het mij niet herhinderen dat er over gesproken is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben ze het toen wel eens over gehad
Doe dan maar met Roel alleen,ik zou in een deuk liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die wil seks met ingrid en roel.
Dat zou wel de stunt zijn!!! Maar blijft bij wishfull thinkingquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die wil seks met ingrid en roel.
De regie draait het toch wel weg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt zijn!!! Maar blijft bij wishfull thinking![]()
Zou me wel weer de huur van een harde politiefilm besparen![]()
Is dat een kunstwerk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |