Iets.. ok en de rest dus wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets aan Angelique kan me niet boeien.
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef Marble het volgende:
Ze zingt prima hoor, maar ik vind haar optredens gewoon zó niet boeiend. Bovendien heb je bij American Idol altijd wel een stuk of vijf Angeliques erbij, dus ze is ook nog eens heel erg dertien in een dozijn. Slaapverwekkend.
Wow geweldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):
Angelique is excellent this year. Gourgeous voice.
Hoezo dertien in een dozijn?
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):
Angelique is excellent this year. Gourgeous voice.
Hoezo dertien in een dozijn?
Ik heb nooit eerder op FOK iets gezegd over dat Amerikaanse forum, dus als jij denkt dat dat wel zo is dan zou ik graag even een linkje zien naar mijn eerdere post. En in een land waar een voormalig vice-president niet eens weet hoe je het woord 'aardappel' spelt kun je natuurlijk niet verwachten dat iedereen weet hoe je gorgeous spelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.
Bovendien zou je denken dat zij wel zouden weten hoe het woord "gorgeous" wordt gespeld.
Dat kan iedereen ook van jou zeggen, dus wat maakt het nou uit van welk forum het vandaan kom?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:38 schreef Marble het volgende:
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.
Bovendien zou je denken dat zij wel zouden weten hoe het woord "gorgeous" wordt gespeld.
Ik heb Angelique al een tijdje als favoriet, sinds Ariel eruit is (wel terecht maar in het begin vond ik haar echt verassend) & Rafaella me ook niet echt meer overdonderd. Alleen denk ik dat Angelique gewoon iets te oud overkomt om het gemiddelde Idols publiek er toe te zetten om te gaan stemmen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
Valt me wel op dat NIEMAND Angelique als favoriet heeft.
Iedereen vindt haar altijd wel leuk en aardig, maar niet geweldig...
Dit is onzinquote:Op zondag 22 januari 2006 09:15 schreef dolle_hond het volgende:
ze heeft veel tegen: kind, zwart, vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |