Zo kun je dus eigenlijk wel zien dat ze wat volwassene is dan de restquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Viel ze maar wat meer op.Stond ze maar een keer in de aandacht
. Het zou d'r goed doen
.
Ze is ook goed ja. Daar ben ik het 100% mee eens. Maar ze is geen idool. Ik denk wel dat ik haar muziek zal draaienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo jammer, want ze is wel goed.
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is gewoon een hele goede zangeres
Ik vind Hind veel meer Idol dan Angelique hoor. Qua stem en qua uiterlijk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
Ze is netals Hind. Vanaf het begin gewoon eigenlijk al een zangeres. Alleen het gevecht is om de populariteit!
- vergiftigd van patatje-oorlog met uitjes bij de Feboquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat ook niet. Iedereen vindt haar supergoed! Wellicht de beste zangeres, maar omdat ze niet de leukste is
Angelique, als je dit leest:
- breek een been
- word zwanger
- sla je kind (niet echt natuurlijk)
- Zeg dat je een geheime relatie had met Jerny
- Zeg dat je annorexia hebt
Om in ieder geval wat populairder te worden
Heb je een leuke OP klaarstaan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erikquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erik)
Het komt goed, Angelique is mijn favorietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbij![]()
Is goed, dan ga ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef superhero87 het volgende:
Weetje, ik heb eigenlijk geen zin. Iemand anders die een nieuwe topic wil openen? Doe het maar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |