Niks van gehoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is laatst toch ook een wonder gebeurt op het kerkhof van Kimswerd, dat er ineens botten van Grutte Pier opdoken of zo?
De Oldehove is trouwens scheef gezakt door het gewicht van de trap. Er loopt een enorme massief stenen wenteltrap aan een zijde van de Oldehovequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ja sorry, ik heb zo achtelrijk veel foto's dat ik niet ales kan posten
[afbeelding]
De Oldehove
Het naam hoe de Oldehove aan zn naam is gekomen:
een oud vrouwtje zat te vissen op de plek waar nu de prinsentuin is.. ineens kwam er een hoge, scheve toren aangedreven. "Olde Hove!"schreeuwde de vrouw verbbaasd. En zo is de toren aan haar naam gekomen.
Ik ben gek op Fryske volksverhalen
Prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het bos van Ypey.![]()
![]()
Ik woon er vlakbij.
Geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef Maethor het volgende:
No, lit ik dan de grafyske kant fan dit triedsje efkes op my nimme.
[afbeelding] en [afbeelding]
Wees welkomquote:Op zondag 11 december 2005 00:04 schreef BoJo het volgende:
Nah laat ik als halve maar eens reageren hier [afbeelding]
sweetquote:Op zondag 11 december 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
West-Fryslân! Jim binne ek wolkom hjer
Heerlijk geslapen!quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker koest allegeare?
Doe't ik dy seach lang ferlynquote:Op zondag 11 december 2005 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet dit nou zo vroeg op de zondagochtend?
We doen net alsof we gaan meetenquote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef SCH het volgende:
Alexxx, de SC is nu toch gelukt? Gewoon op naar deel 2 - lekker in ONZ,daar doen de homo's het ook al jaren en Friezen zijn toch een soort homo's
Volgens mij zijn de grootste bietenvervoerders Wigchers uit Schoonoord en Post & Haveman uit Dronten.Hoeveel auto's Post en Haveman in de vaart heeft weet ik niet,maar Wigchers rijdt met ongeveer 50 auto's in de campagne.(zowel voor de Suiker Unie als CSM)quote:Op zondag 11 december 2005 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
De suikerfabrieken staan in Grunn... En wie is de grootste vervoerder? Juist AlthuisiusMaar deze specifieke suikerbieten kwam uit de Bildtse klei
Terschelling ben ik nooit geweest.. staat nog in de planning. De Fryske blondine met rode wangen mag zelf haar foto posten, als ze wil
TDF:')
En er zijn meer Fryske negers an je denktBij ons integreren ze namelijk WEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |