abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32968087
Ik wil misschien volgend jaar in amerika gaan studeren. Nu moet ik een TOEFL en een SAT test(verplicht omdat ik daar wil gaan sporten) maken.

Heeft er iemand hier ervaring met de SAT test? Hoe kan je je het beste voorbereiden?

Ik kon geen topic vinden over de SAT dus daarom eentje geopend.

[ Bericht 16% gewijzigd door Proper_fucked op 10-12-2005 13:16:17 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32968195
Ik weet zeker dat jij nog niet gegoogled hebt.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33014042
'k Ken iemand die 't heeft gedaan en van wat ik ervan begrepen heb, is het meer een test om de 'absolute randdebielen' buiten de deur te houden. Als je gewoon je HAVO of VWO o.i.d. hebt gehaald is het echt niets om je zorgen om te maken
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_33033279
Da's niet helemaal waar, hoor........
pi_33067908
Ik heb geen ervaring met de SAT test, maar de TOEFL test moet voor Nederlanders echt "stukje van cake" zijn.

Verder weet ik wel dat de SAT een combinatie is van schriftelijke vaardigheden, wiskunde, woordenschat en misschien meer. En dat moet gewoon lukken als je vloeiend Engels praat en HAVO/VWO/HBO doet. En ik neem aan dat als je overweegt om in de VS te gaan studeren dat je de taal beheerst. Ik zou wel ff googlen naar SAT tests, want het Internet staat er vol van.

Trouwens jij gaat toch in de VS studeren met een waterpolo beurs? Hoe gaat het daarmee? Nog concrete voortgang of plannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')