Ik heb deze week mijn telefoon opgestuurd naar het Harmony Service Center (telefoonverzekering) omdat de telefoon kapot was, het was een Samsung E-700
http://www.samsung.com/nl(...)ephones/sgh_e700.aspNu krijg ik vandaag een brief binnen dat mijn telefoon niet meer te repareren is en dat ik een nieuwe telefoon krijg die gelijkwaardig is aan mijn nieuwe toestel, namelijk de Samsung E340
http://www.samsung.com/nl(...)ephones/sgh_e340.aspIk vind dit eigenlijk een zwaktebod, de E700 was toen 500 euro waard. En ik krijg nu 2 jaar later bijna dezelfde telefoon terug terwijl ik ondertussen ook nog eens 120 euro aan premies betaald heb en een eigen risico van 25 euro.
Kan ik om geld terug vragen ipv die telefoon? Dan koop ik namelijk een telefoon via een internetsite. Ik kan ze niet bellen omdat ze op zaterdag gesloten zijn, maar ik vroeg me af of er anderen zijn met dezelfde ervaring als ik. Ik kan eventueel ook naar de winkel gaan en daar om een andere telefoon vragen,
wat moet ik doen?