Wat valt er in godsnaam nog aan te spoelen na bijna een jaar in zee?quote:BANGKOK In Thailand zijn stoffelijke
resten aangespoeld van een slachtoffer
van de tsunami.Volgens de politie gaat
het om een westerse vrouw.Het is voor
het eerst sinds mei dat er weer een
slachtoffer wordt gevonden.
Bron: teletext
Tja, ze zeggen dan ook "Stoffelijke resten", dat kan op zich ook wat 'botwerk' zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam nog aan te spoelen na bijna een jaar in zee?
Voor zover ik weet is een lijk in zee na één of twee weken ofzo al volledig weg (aangevreten door vissen, aangetast door zout water), vooral in warm zeewater zoals in Thailand
En tevens een westerse vrouw.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze dat het een Tsunami-slachtoffer is dan..
Da's (bijna) precies wat ik me ook afvroeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam nog aan te spoelen na bijna een jaar in zee?
Voor zover ik weet is een lijk in zee na één of twee weken ofzo al volledig weg (aangevreten door vissen, aangetast door zout water), vooral in warm zeewater zoals in Thailand
Ze is dus kennelijk vrij snel na de tsunami aangespoeld en heeft vervolgens een jaar onder die boom gelegen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In a related development, officials have retrieved the body of a woman believed to have died in the tsunami in Phang-nga.
“The remains were first found by a scrap dealer who said he dreamed of a dead woman pleading that he help in retrieving her body,” Police Captain Anan Kiauboonkhaew said.
Sirichai Saisawat, who had been collecting items washed up by the tsunami, told police that he went to the area that had appeared in his dream and found the body under a fallen tree.
The body has been sent to a hospital for initial examination, Anan said.
http://www.eecho.ie/news/bstory.asp?j=163045656&p=y63x4635z&n=163046451
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |