M'n studenten maagje is het wel gewend, het is niet de eerste keerquote:Op zaterdag 10 december 2005 09:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hopelijk ben je er nog niet ziek van geworden, als je er vannacht van hebt lopen knagen.
Trouwens, er zijn bakkers open, dus ff brood halen lijkt me wel zo handig.![]()
Brood in een frietpan?quote:
Moet je je brood ook niet een week laten liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:39 schreef jeloo het volgende:
Ja, dat is dus kut!
's Ochtends zien dat je brood verschimmelt is, wetende dat je 's nachts nog flink brood hebt lopen eten![]()
gelukkig is er op het werk een kantine
GADVER!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef sr_firewire het volgende:
Ik doe smorgens altijd 2 frikandellen als ontbijt, niks beschimmeld....
Dan heb ik wat meer weerstandquote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wordt je er niet ziek van, krijg je er wel weerstand van..
dat is dus 60 cent per dag, ipv 1 euro per week :pquote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef Ivatje het volgende:
Bezuinig niet op brood!
Van elke dag een vers brood word je niet armer...![]()
dat denk je maar, ook in de vriezer kan brood bedervenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef paddy het volgende:
Haal het brood elke morgen gewoon uit het vriesvak, en heb er dus nooit last van.
Ja, maar langer dan 2 weken ligt het niet (heb kinderen)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat denk je maar, ook in de vriezer kan brood bederven
Zeker, maar het gaat een stuk minder snel..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Juh, als je de stekker eruit laat ofzo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Uitschot van den maatschappij!quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:39 schreef jeloo het volgende:
Ja, dat is dus kut!
's Ochtends zien dat je brood verschimmelt is, wetende dat je 's nachts nog flink brood hebt lopen eten![]()
gelukkig is er op het werk een kantine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |