abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:38:30 #176
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34636095
ja behalve die dus die is echt zwaar verrot

besturing klopt voor geen hol i.t.t het echte werk
etc

geen koppeling in het spel


toch bedankt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_34636166
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:38 schreef Robbiej het volgende:
ja behalve die dus die is echt zwaar verrot

besturing klopt voor geen hol i.t.t het echte werk
etc

geen koppeling in het spel


toch bedankt
Uhh ja de besturing is inderdaad zwaar bagger, laat staan dat het een demo versie is.

Het enige spel met koppeling dat ik ken is DTM Race Driver (2 & 3) maar daar ontbreekt natuurlijk weer het verkeer.
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:07:24 #178
136393 eellie
oh jah joh?!
pi_34667161
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Buttercup het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een spel. Geen specifieke titel, maar een game die me zo in beslag neemt en boeit, dat ik er niet achter vandaan kan kruipen. Dat begon ooit met Mortal Kombat, een paar delen van Tomb Raider, vertaalde zich naar het eerste en tweede deel van Harry Potter en eindigde met Beyond good & evil. Recentelijk nog Luigi's Mansion en Mario voor de DS gespeeld, maar die vond ik niet zo betoverend als de voorgenoemde games. Heeft iemand tips? Beschikbare systemen: PC, Cube, DS en eh... nou, PSX Mijn genre bevindt zich vooral in de adventure-ichting, denk ik. Platformgames vind ik vaak ook wel oke. Help?
Fahrenheit op de pc
Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life
pi_34708910
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Buttercup het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een spel. Geen specifieke titel, maar een game die me zo in beslag neemt en boeit, dat ik er niet achter vandaan kan kruipen. (...) Heeft iemand tips?
Probeer Psychonauts eens, echt een zeer verslavend en creatief top-spel!
Ik kan ook The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay aanraden (is redelijk kort) en mocht je van Evil Dead houden is Evil Dead: Regeneration natuurlijk helemaal geweldig! .
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:12:03 #180
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34711987
Vroegah had je TechnoSphere


waarmee je uit allerlei onderdelen:


creatures:



kon maken die je liep rondlopen in een virtueel landschap


alwaar zij aten, gegeten werden en met een beetje mazzel zich voortplantten, waarna de schepper van het beestje per mail op de hoogte werd gehouden over diens wel en wee:
quote:
***************TechnoSphere Telegram ***************
These are the highlights of The Banker's (ID 815178) life in TechnoSphere recently:


The Banker mated with I HATE POKeMON (ID 793404) but conception didn't take place.


The Banker mated with wee craig (ID 818519) but conception didn't take place.

The Banker successfully defended itself from an attack by Bittron (ID 808695) who lived to fight another day.


The Banker attacked Shiba (ID 812379) but it was too strong and got away.


The Banker mated with destroy 2 (ID 793975) but conception didn't take place.


The Banker attacked destroy 2 (ID 793975) but it was too strong and got away.

******************** End Transmission *********************
http://www.technosphere.org.uk is sinds 2002 niet meer online, maar weet iemand of er vergelijkbare spellen bestaan atm?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:04:36 #181
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_34721563
Is er een echt goed Canasta spel die je offline spelen kunt op de pc? Eentje waar je mee tegen de pc kunt spelen uiteraard, en natuurlijk de regels ook goed toepast.
pi_34723331
Wat info over TechnoSphere: http://www.ee.surrey.ac.u(...)ig97old/proceed/009/

Misschien wel interessant om te lezen, verder kan ik je niet helpen.

[ Bericht 18% gewijzigd door DeHovenier op 02-02-2006 21:44:40 ]
Children of the night. What music they make.
pi_34776412
quote:
Vroeger speelde ik zown spelletje en dan moest je vechten en het zag er dan uit als een strip en iedereen keer als je alle mannetjes in dat plaatje verslagen had ging je door naar het volgende plaatje het spel was 2d en is uitgebracht rond 96/97 ik vertel dit omdat ik dit spel weer een keer wil spelen (nostalgie ) dus als iemand weet welk spel ik bedoel gelieve de titel te zeggen dan ken ik voor een download gaan zoeken waarschijnlijk ben ik dan naar 5 minuutjes alweer op het spel uitgekeken maar tog
Dit werd gevraagd op een ander forum. Ik weet welk spel hij bedoelt, maar ik kom niet op de naam. Dus iemand enig idee hoe het spel heet ?
pi_34781063
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef Grim. het volgende:

[..]

Dit werd gevraagd op een ander forum. Ik weet welk spel hij bedoelt, maar ik kom niet op de naam. Dus iemand enig idee hoe het spel heet ?
Comix Zone van Sega?
  maandag 6 februari 2006 @ 00:56:39 #185
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34782032
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vroegah had je TechnoSphere
[afbeelding]

waarmee je uit allerlei onderdelen:
[afbeelding]

creatures:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

kon maken die je liep rondlopen in een virtueel landschap
[afbeelding]

alwaar zij aten, gegeten werden en met een beetje mazzel zich voortplantten, waarna de schepper van het beestje per mail op de hoogte werd gehouden over diens wel en wee:
[..]

http://www.technosphere.org.uk is sinds 2002 niet meer online, maar weet iemand of er vergelijkbare spellen bestaan atm?
Er is een spel in de maak waar een soort evolutie-verhaal wordt nagespeelt. Je begint als eencellige geloof ik, en je kan dan zelf je eigen dieren maken. Later kun je ook andere planeten bewonen.
Helaas weet ik zo niet hoe het heet en voor welke consoles/pc het uit komt. ( ik geloof voor de pc, en vast ook wel wat clones naar de consoles )

Zal het morgen even opzoeken voor je ( tenzij er iemand anders is die weet hoe het heet )
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34782417
Ik neem aan dat je Spore van Will Wright bedoelt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:29:56 #187
27484 timmy-2000
Yippee-ki-yay mutherfucker!
pi_34821406
ik had dus vroeger op de NES een spel en dan was je een soort riddertje ofzo.
in de eerste level moest je over een brug lopen en dan kwamen er vleermuizen ofzo, wanneer je eenmaal binnenwas waren er dacht ik hekken die naar beneden vielen en weer vlermuisjes ofzo.

ik ben echt al tijden opzoek naar de titel van dit spel omdat ik hem weer eens wil spelen.
alvast bedankt voor degene die het weet.
Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:15:50 #188
9902 Lestat
the vampire...
pi_34824291
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef goggles1980 het volgende:
He mensen

Ik ben met een puzzel bezig en heb ernstig hulp nodig van de experts. Het gaat erom aan de hand van drie steekwoorden een spel te raden. Ik heb er al een hoop, maar vier kom ik maar niet uit.

Enorm bedankt voor je hulp!

1. Karts, egels, wasbeer
2. Melange, worm, vest
3. Motor, appels, bloem
4. Springen, zwaard, schild
2. is Dune 2
Memento Mori
pi_34824488
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:15 schreef Lestat het volgende:

[..]

2. is Dune 2
daar had ik ook aan gedacht bij de 'worm' , maar ik kan melange niet plaatsen, ik ken wel 'spice'. .. en de term 'vest' kom ik ook niet verder mee.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:28:12 #190
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34824645
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:11 schreef peristilius het volgende:
Ik neem aan dat je Spore van Will Wright bedoelt.
Ja, Spore inderdaad. ondanks dat dat ik geen evolutietheorie aanhanger ben, lijkt me dit wel erg leuk om te spelen.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:33:17 #191
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34824815
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Fatality het volgende:

[..]

daar had ik ook aan gedacht bij de 'worm' , maar ik kan melange niet plaatsen, ik ken wel 'spice'. .. en de term 'vest' kom ik ook niet verder mee.
Melange is spice in de Nederlandse vertaling van het boek.
En vest is geloof ik dat waterzuinige vest (stillsuit) dat de Fremen aanhebben
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:38:39 #192
9902 Lestat
the vampire...
pi_34824967
Vest is de nederlandse vertaling van 'sietch', het fort waar de Fremen wonen.
Memento Mori
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:44:38 #193
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34825116
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef Lestat het volgende:
Vest is de nederlandse vertaling van 'sietch', het fort waar de Fremen wonen.
Ik kan het hier niet opzoeken, maar dat klinkt erg aannemelijk

Maarre... slaat 'Melange, worm, vest' nou op Dune 2 of op Dune?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:35:06 #194
9902 Lestat
the vampire...
pi_34830349
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik kan het hier niet opzoeken, maar dat klinkt erg aannemelijk

Maarre... slaat 'Melange, worm, vest' nou op Dune 2 of op Dune?


Goeie vraag! Ik nam aan dat Dune 2 bedoeld werd omdat dat een veel populairder spel was dan Dune, maar het zou natuurlijk op allebei kunnen slaan. Ik meen me te herinneren dat het in Dune 1 meer ging om het bezoeken van Vests/sietches om de fremen aan jouw kant te krijgen, terwijl vests in Dune 2 niet of nauwelijks voorkwamen (correct me if i'm wrong) en het juist ging om het vinden van melange/spice, wat in Dune 1 een veel minder grote rol speelde.
Memento Mori
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:56:51 #195
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34831123
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Lestat het volgende:

Goeie vraag! Ik nam aan dat Dune 2 bedoeld werd omdat dat een veel populairder spel was dan Dune, maar het zou natuurlijk op allebei kunnen slaan. Ik meen me te herinneren dat het in Dune 1 meer ging om het bezoeken van Vests/sietches om de fremen aan jouw kant te krijgen, terwijl vests in Dune 2 niet of nauwelijks voorkwamen (correct me if i'm wrong) en het juist ging om het vinden van melange/spice, wat in Dune 1 een veel minder grote rol speelde.
Nou kan ik me Dune 1 nauwelijks nog herinneren, maar het klinkt (wederom) aannemelijk dat er sietches in voorkwamen. In Dune 2 zaten die in elk geval niet.

In dat geval denk ik dat het antwoord op het puzzeltje 'Dune' is, en dat zou betekenen dat het een geinige strikvraag is
pi_34841057
Is er eigenlijk een Super Mario voor op de PC (van tegenwoordig)? Zou wel ubervet zijn .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:21:20 #197
27484 timmy-2000
Yippee-ki-yay mutherfucker!
pi_34844838
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef MaZz_ het volgende:

[..]

Was dat niet het brilliante spel Afterburner? Ik weet daarbij trouwens niet zeker of je het verder vanuit de cockpit zag of van bovenaf.
Afterburner ja, zou kunnen. ik heb ook nog G-loc zou hem ook heel goed kunnen zijn
Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
pi_34858887
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Nashje het volgende:
Is er eigenlijk een Super Mario voor op de PC (van tegenwoordig)? Zou wel ubervet zijn .
Ik ben bang dat je een Nintendo console moet kopen als je Mario wilt spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:52:22 #199
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_34860946
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef peristilius het volgende:

Ik ben bang dat je een Nintendo console moet kopen als je Mario wilt spelen.
Tenzij je genoegen neemt met quasi-riante flash remakes van het spel?
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:20:46 #200
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_34861843
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vroegah had je TechnoSphere
[afbeelding]

waarmee je uit allerlei onderdelen:
[afbeelding]

creatures:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

kon maken die je liep rondlopen in een virtueel landschap
[afbeelding]

alwaar zij aten, gegeten werden en met een beetje mazzel zich voortplantten, waarna de schepper van het beestje per mail op de hoogte werd gehouden over diens wel en wee:
[..]

http://www.technosphere.org.uk is sinds 2002 niet meer online, maar weet iemand of er vergelijkbare spellen bestaan atm?
Het is veel en veel beperkter, maar een beetje vergelijkbaar is wel Evolution op de BBC site
http://www.bbc.co.uk/sn/prehistoric_life/games/evolution/
Misschien is dat leuk tot Spore uit is?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')