Zo erg heb ik het in jaren niet gehad... (thank god!)quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik drink op dat soort feesten nooit. Sowieso.
En nu al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
Ik vind het echt bijzonder eng dat ik NIET meer weet waarom ik op de bank lag en dat ik van tim moet horen dat ik de hele tijd voor zijn filmbeeld sprong en dat ie uiteindelijk boos werd en dat ik ontzettend heb zitten huilen en dat ik naast de bank ben gaan zitten en zo.
Dus.
Nee.
Di's de 2e x voor mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het in jaren niet gehad... (thank god!)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Di's de 2e x voor mij.
En de eerste keer was ik gewoon bijna vergeten dat ik met een hetero heb staan zoenen!
DAT WIL JE TOCH NIET VERGETEN?!
Niet zo erg als ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]!
Nee, natuurlijk niet!! Maar hij was ook dronken zeker?
Hahahaha! Ik zie zo voor me hoe je dat doet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo erg als ik
Ik bedoel, hij zat met een meisje te zoenen ik zei blijkbaar
"Sorry...maar eh.... mag ik even?" en ik plukte 'm zo van 't meisje af en trok hem naar mij toe
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
*ouwe mp3's van evereddy draai*.
Ik heb eens een hele stapel cdroms met foute eurodancehouse van 'm gekopieerd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:32 schreef Vlarp het volgende:
Evereddy.. OMG, dat is euhm, 5 a 6 jaar terug op IRC ofzo
Dat werkt bij mij dan vaak weer heel nuchterendquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:14 schreef Ang3l het volgende:
En toen kwam ik buiten, en het was super koud en mistig en vreizerig en zo............... en KNAL. Ik weet vanaf dat moment niets meer.
Lief!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:21 schreef creno het volgende:hier zit ik dan, in utrecht, in mijn eentje op de kamer van Ryan_r, heerlijk uitgeslapen en nu op zijn laptop hier koekeloeren !
En Markie-Mark dan, by the way Creno hey?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:21 schreef creno het volgende:hier zit ik dan, in utrecht, in mijn eentje op de kamer van Ryan_r, heerlijk uitgeslapen en nu op zijn laptop hier koekeloeren !
Oohhh die Gezangen en alles... Ja was niet serieus, hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:49 schreef creno het volgende:
Jeetje, ik ben effe terug gaan lezen...
Errug hé? CDP heeft een winterdip.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:49 schreef creno het volgende:
Jeetje, ik ben effe terug gaan lezen...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh die Gezangen en alles... Ja was niet serieus, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |