Ben dr nogquote:
Ja dank je Techquote:
flinke ontsteking dus die doorgebroken isquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
afgelopen nacht was een hel.. steeds verschrikkelijke steken in mn ooren vanmorgen kwam er een hele lading drek uit mijn oor
maar de pijn is nu weg
Heb je verschillende "sapjes" door elkaar heen gedronken?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef Ang3l het volgende:
menselievegoedheid.... voor mij 6 weken geen alcohol meer
IC wordt compleet nuchter, da's zeker. Auw auw auw.
En ik ben nog steeds zat terwijl ik om 01:00 ophield met drinken .....
Vanaf het einde van de avond tot aan dat ik vanochtend op de bank wakker werd kan ik me niets meer herinneren. Ik ging net dus ook wel ff checken of ik niet toevallig iets gepost had wat beschamend was![]()
mja het begon met koorts enzo twee weken geleden dat was eindelijk over.. had alleen een verstopt oor dat dus steeds erger werdquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
flinke ontsteking dus die doorgebroken is
toch maar even langs de huisarts gaan hoor, wellicht dat je nog een antibiothica kuurtje krijgt
Had deze ellende als klein kind soms zelfs twee keer in 1 winter
zou kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja het begon met koorts enzo twee weken geleden dat was eindelijk over.. had alleen een verstopt oor dat dus steeds erger werdmisschien heb ik wel gewoon aids
Ang3l!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:59 schreef Ang3l het volgende:
menselievegoedheid.... voor mij 6 weken geen alcohol meer
IC wordt compleet nuchter, da's zeker. Auw auw auw.
En ik ben nog steeds zat terwijl ik om 01:00 ophield met drinken .....
Vanaf het einde van de avond tot aan dat ik vanochtend op de bank wakker werd kan ik me niets meer herinneren. Ik ging net dus ook wel ff checken of ik niet toevallig iets gepost had wat beschamend was![]()
Nee ik drink op dat soort feesten nooit. Sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l!!
Ahw..Volgende week heb jij echt wel weer een biertje beet hoor
. Heb zelf ook zo vaak gezworen dat ik nóóóóóit meer zou drinken
Nee de dames deden niet voor me onderquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je verschillende "sapjes" door elkaar heen gedronken?
en hadden die dames ook zo gepimpeld, of heb je als enige man in het gezelschap het "goede" voorbeeld willen geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |