Hoe weet jij dat hij niet namens een grotere groep spreekt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Door te suggeren alsof je namens iedereen spreekt?
Heeeyyyy weet je wat? Ik pak m'n kerkorgel eens uit de doos!quote:
En waarom heeft niemand uit die grotere groep mij ooit laten weten dat ik iets deed dat irritatie opwekte? Of was het makkelijker om het er onderling op MSN over te hebben dan mij even aan te spreken zodat ik er rekening mee kon houden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij niet namens een grotere groep spreekt?
Iedereen kan hier prima namens zichzelf spreken. En dan nog. Dit topic staat open voor iedereen, óók voor mensen aan wie je misschien eigenlijk een schurfthekel hebt. En die hekel kun je dan of lekker hier in het topic uiten, of op msn. Mag allemaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij niet namens een grotere groep spreekt?
Joa moar da bunne kuuketjes me 'ne zonnebrille!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach gebruik je fantasie en je ziet dat het vogels zijn, die best door kunnen gaan voor duifjes![]()
had ik dan deze moeten gebruiken![]()
1: Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom heeft niemand uit die grotere groep mij ooit laten weten dat ik iets deed dat irritatie opwekte? Of was het makkelijker om het er onderling op MSN over te hebben dan mij even aan te spreken zodat ik er rekening mee kon houden?
Het was een suggestie, geen opdracht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen kan hier prima namens zichzelf spreken. En dan nog. Dit topic staat open voor iedereen, óók voor mensen aan wie je misschien eigenlijk een schurfthekel hebt. En die hekel kun je dan of lekker hier in het topic uiten, of op msn. Mag allemaal.
Maar dat is iets anders dan zeggen dat iemand moet oprotten.
Luid klokjes klingeling!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeyyyy weet je wat? Ik pak m'n kerkorgel eens uit de doos!
Dat was Gezang 14.
*tadaaaaaaaaa*
Verzoekjes?!Ik noem een Gezang 777?!
Sorry ik heb nog gekeken maar betere exemplaren dan die kipjes heb ik hier niet voor handen om te posten of je moet dit bedoelenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joa moar da bunne kuuketjes me 'ne zonnebrille!Of junkse doeve dan.
![]()
Dunno.. ik negeer makkelijk...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom heeft niemand uit die grotere groep mij ooit laten weten dat ik iets deed dat irritatie opwekte? Of was het makkelijker om het er onderling op MSN over te hebben dan mij even aan te spreken zodat ik er rekening mee kon houden?
KLING klokje klingelingelinggggquote:
Reedsch daagt het in het oostenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KLING klokje klingelingelingggg
Kliiiiinnnggg klokje kling
Hey joh moet je 't hooooren
Jezus is gebooooren
of zoiets
Met al die blijde klankenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KLING klokje klingelingelingggg
Kliiiiinnnggg klokje kling
Hey joh moet je 't hooooren
Jezus is gebooooren
of zoiets
Maar desalniettemin ben je me liever kwijt dan rijk? Als de meerderheid het met CDP eens is, hou ik liever de eer aan mezelf dan dat ik blijf posten in de wetenschap dat er op MSN weet ik wat voor commentaar wordt geleverd. Maar ik voel me hier prettig dus als het even kan, liever niet.quote:
't lag in een kribbe bedkt met wat hooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
er iiiiiiissss een kindeke geboooren op aard
(...)
ER IIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSS EEN KINDEKE GEBOOOOREN OP AARD!!
Joh ik kom he-le-maal in de stemming!
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar desalniettemin ben je me liever kwijt dan rijk? Als de meerderheid het met CDP eens is, hou ik liever de eer aan mezelf dan dat ik blijf posten in de wetenschap dat er op MSN weet ik wat voor commentaar wordt geleverd. Maar ik voel me hier prettig dus als het even kan, liever niet.
Hahahaha aaawww...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't lag in een kribbe bedkt met wat hooi
't lag in een kribbe bedekt met wat hooooooi
Nah.. van mij hoef je niet weg. Er zijn meer mensen hier waar ik het niet super mee kan vinden. Mja, so be it, dit is een publiek forum. Maar soms lijk je iets te euhm.. geobsedeerd door homo's en alles er omheen.. laat ik het zo zeggen dat ik dat een nare eigenschap vind van een vrouw..quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar desalniettemin ben je me liever kwijt dan rijk? Als de meerderheid het met CDP eens is, hou ik liever de eer aan mezelf dan dat ik blijf posten in de wetenschap dat er op MSN weet ik wat voor commentaar wordt geleverd. Maar ik voel me hier prettig dus als het even kan, liever niet.
ach.. TRS heeft meer kritiek over zich heen gehad en die is er ook nogsteedsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis nog de D'66 optie, van ik weet het niet, of heb weer eens geen meningquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Poll: Wat een DOLLE boel weer he?!Ja! Nee!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij keert ook alleen maar je kont tegen de kribbe omdat je rebels wil doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Zullen we dan ook maar poll in Feedback openen om te vragen of de HOMO-reeks open mag blijven van de rest van de Fok!-ers?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |