Ben je nou helemaal gek geworden? WIl je dat ze de reeks voorgoed dichtgooien of zo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je post gewoon niet meer hier.
Probleem opgelost.
Ach...ze word toch niet gemist..en is ze [HOMO]? Nee dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal gek geworden? WIl je dat ze de reeks voorgoed dichtgooien ofzo?
maar we moeten open staan voor iedereen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach...ze word toch niet gemist..en is ze [HOMO]? Nee dus
Zeg ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar we moeten open staan voor iedereen..
niet dat PS, andromeda en paddy niet weggepest werden.. maar toch
Had het eerder gezegd dan, dan had ik er wat aan kunnen doen. Als ik geen signalen krijg dat iets niet gewaardeerd wordt, ben ik me van geen kwaad bewust.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ..
We hebben lang genoeg open gestaan voor dr.
Kunnen wij dr wat aan doen dat zij niet elke dag open kan staan en daarom dat hier afreageert?
Die misbruikten dit topic om met elkaar te slowchatten, omdat ze dat in andere topics niet meer mochten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar we moeten open staan voor iedereen..
niet dat PS, andromeda en paddy niet weggepest werden.. maar toch
Ik heb als homo een hoog tolerantie niveau.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had het eerder gezegd dan, dan had ik er wat aan kunnen doen. Als ik geen signalen krijg dat iets niet gewaardeerd wordt, ben ik me van geen kwaad bewust.
Ja, dat blijkt, anders was je hier zelf ook nooit zo lang gebleven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb als homo een hoog tolerantie niveau.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt, anders was je hier zelf ook nooit zo lang gebleven..
Doe nou maar normaal, in plaats van anderen te vertellen dat ze moeten oprotten. Of blijf zelf weg.quote:
Erg he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
En het helpt ook dat je kennelijk door je voorraad celeb-pics heen was, na tachtigduizend foto's van een pukkelige puber naast een verveeld kijkende tv-kop..
Ik uit alleen mn ongenoegen..en was gewoon benieuwd of er meer mensen mijn mening deelde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe nou maar normaal, in plaats van anderen te vertellen dat ze moeten oprotten. Of blijf zelf weg.
Grootspraak ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij gaat op IC ook aan de lijn manneke!
Je gaat het nog druk krijgen danquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij gaat op IC ook aan de lijn manneke!
Da bunne kuuketjes!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef Stroekie het volgende:
"Zet de duiventil open en stuurt een paar vredesduifjes het topic in"![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Geest van hierboooooven
leer ons gelooooven
Hopen, liefhebben
vooooor Uw kraaaacht.......![]()
Door te suggeren alsof je namens iedereen spreekt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik uit alleen mn ongenoegen..en was gewoon benieuwd of er meer mensen mijn mening deelde.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Geest van hierboooooven
leer ons gelooooven
Hopen, liefhebben
vooooor Uw kraaaacht.......![]()
Dat heb k nooit beweerd. Maar ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Door te suggeren alsof je namens iedereen spreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |