15.00 is wel op een zondagquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
waarom zulke vervelende tijden? waarom niet gewoon 18:00 en 20:30?
Nee NL en Servie gaan doorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
1: Argentinie
2: Ivoorkust/Servie
3: Nederland![]()
![]()
En van alle 3 de teams valt ook te verliezen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.
Alsof Rita haar beleid moet wijzigen door een WK-loting. Dream on.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, als die Rita Verdonk Salomon Kalou nu NOG geen Nederlands paspoort geeft...
Gaat hij gewoon spelen voor Ivoorkust en TEGEN Nederland ipv MET
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Rita haar beleid moet wijzigen door een WK-loting. Dream on.
Met Davids als stand-in zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heb je echt nodig ja anders red je het echt niet
Tuurlijk moet ze doorgaan. Wat boeit het als Kalou scoort voor Ivoorkust?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?
Ik zie het al voor me:
Nederland 0-1 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze doorgaan. Wat boeit het als Kalou scoort voor Ivoorkust?
Weet je wat pas raar zou zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ze gewoon door moet gaan met haar standpunt?
Ik zie het al voor me:
Nederland 0-1 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel heb je echt nodig ja anders red je het echt niet
Niks bankzitter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]dan weet je gelijk hoe het gesteld is met het niveau van Oranje. Een bankzitter van Barca moet de kwaliteit omhoog krikken
Tegen Argentinie wordt dik verloren, dat is zo klaar als wat.
Voor de 2de plek geef ik servie en oranje evenveel kans. Ivoorkust is natuurlijk 1 grote grap![]()
Het was toen 50/50, al denk ik wel dat het argentijnse team van nu iets zwakker is...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Vooral in 1998, toen Argentinië met Ortega, Batistuta, Claudio Lopez, Veron en Crespo minstens zo sterk was als het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |