Alleen is het Joegoslavië van 2006 stukken beter dan dat van 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef MeneerTim het volgende:
Servië vegen we natuurlijk van de mat af, hoeveel was het ook alweer de laatste keer tegen Joegoslavië? ;').
scherpe analysequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:14 schreef addictivebeat het volgende:
ivoorkust is sterk, sterke aanval, nederland matige verdediging
argentinie wordt derop of deronder,
zit veel risico in deze wedstrijden, nederland kan er net zo goed uitvliegen
Dat niet, maar het had makkelijker gekund.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
1e 2 potten win je, dan is die tegen argentinie alleen voor de statistieken. Kom op mensen, servie en ivoorkust. Dat is toch geen wereldtop.
Sorry, door de drukte is deze flater er bij ingeschoten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef timmeeeh het volgende:
Vaduz, je studeert Journalistiek. Leer verdomme fatsoenlijk Nederlands!
Slecht voor m'n hart...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef versteegrob het volgende:
Geef mij maar weer zon goal die Bergkamp maakt in de laatste minuut tegen Argentinie.
Zo wat een wedstrijd was dat zeg.
Laat dat dan lekker over aan een VBL-mod. Takenverdeling heet dat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je dit
geweldig dat we bij Ivoorkust in de poule staanquote:
en al helemaal als Kalou zijn geboorteland eruit kan schietenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
geweldig dat we bij Ivoorkust in de poule staan
Dat had ik nu even nog niet willen weten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ook klote is: als we doorgaan moeten we tegen een tegenstander uit groep 4 (de andere group of death).
En als we dat halen is Brazilie ook nog eens een mogelijkheid.
Maar ja, als we wereldkampioen willen worden, moeten we alles kunnen winnen.
Geen van de VBL mods was aanwezig. En takenverdeling klinkt alsof we aan het werk zijn (nofi)quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Laat dat dan lekker over aan een VBL-mod. Takenverdeling heet dat.
Maar 't is goed nu, ontopic.
Tegen welke poule moeten de moffen als ze doorgaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Echt balen dit, ik dacht nog bij mezelf ' niet de groep met Argentinie & Ivoorkust' en ja hoor, daar kwam ie.![]()
![]()
![]()
Wordt erg moeilijk, van de andere kant kun je ook zeggen dat het wel goed is dat NL meteen uit de startblokken moet komen (meestal duurt t 2 wedstrijden).
Wat ook klote is: als we doorgaan moeten we tegen een tegenstander uit groep 4 (de andere group of death).
En als we dat halen is Brazilie ook nog eens een mogelijkheid.
Maar ja, als we wereldkampioen willen worden, moeten we alles kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |